پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۸۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵
فتح الله حقیقی، در دیدار دبیران احزاب و تشکل های سیاسی استان، خدشه به آرامش جامعه را موجب ارائه تحلیل های غلط به دشمنان و ناآرام کردن اذهان عمومی دانست و تصریح: در شرایط امروز که کینه ها و شیطنت های آمریکا و ایادی آن در منطقه نسبت به انقلاب و نظام به اوج خود رسیده است باید همه افراد و احزاب جامعه در راستای آرام نگه داشتن جامعه تلاش کنند.
شعارسال: استاندار زنجان حفظ آرامش جامعه و مردم را مصلحت بزرگ نظام توصیف کرد و گفت: امروز همه ما در آرام نگه داشتن جامعه تکالیفی داریم و تحقق این امر مهم در گرو تن دادن به لوازم همدلی و همزبانی است.
 
 فتح الله حقیقی، در دیدار دبیران احزاب و تشکل های سیاسی استان، خدشه به آرامش جامعه را موجب ارائه تحلیل های غلط به دشمنان و ناآرام کردن اذهان عمومی دانست و تصریح: در شرایط امروز که کینه ها و شیطنت های آمریکا و ایادی آن در منطقه نسبت به انقلاب و نظام به اوج خود رسیده است باید همه افراد و احزاب جامعه در راستای آرام نگه داشتن جامعه تلاش کنند.
 
وی به با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند شأن و جایگاه احزاب را حذف کند، افزود: حمایت از احزاب در چارچوب قانون، موجب ارتقاء امنیت در جامعه می شود.
 
استاندار زنجان به موضوع اصلاح قیمت بنزین نیز اشاره کرد و افزود: این موضوع تصمیم سران قوا بوده و رهبر معظم انقلاب نیز از این تصمیم حمایت کردند و تفسیری غیر از این در خصوص این موضوع، انصاف نیست.
 
مقام عالی استان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اجرای بی کم و کاست قانون در برگزاری انتخابات، تصریح داشت: من با اقتدار تمام، انتخابات را برگزار و با هرکسی که در این حوزه تخلف کند، برخورد می کنم.
 
وی با بیان اینکه ارکان انتخابات در استان باید به طور کامل اجرا شود، اظهار کرد: این ارکان شامل سلامت، امنیت، رقابتی بودن و مشارکت حداکثری مردم است.
 
حقیقی با بیان اینکه بین اعضای شورای تامین استان و همچنین با هیات نظارت استان هماهنگی خوبی وجود دارد، گفت: هدف اصلی در انتخابات، جلب مشارکت و حضور پر شور مردم است و احزاب و نخبگان جامعه نیز باید در این خصوص نقش خود را ایفا کنند.
 
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به نفع همگان است، تصریح کرد: برگزاری باشکوه انتخابات هم به نفع نظام و هم به نفع منتخبین خواهد بود.
 
استاندار زنجان در بخش دیگری از نشست نیز به برخی از سخنان و مسائل مطرح شده از سوی دبیران احزاب و تشکل های سیاسی در استان پاسخ داد و به بخشی از توفیقات استان در حوزه های مختلف از قبیل: افزایش سهم اشتغال با رشد چشمگیر آمار بیمه شدگان اجباری، افتتاح چندین واحد تولیدی جدید و بازگشت 10 واحد تولیدی تعطیل شده به چرخه تولید، کاهش زمان استعلامات با راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان و پیگیری مسائل زیست محیطی نظیر پسماند و برداشت غیرمجاز آب اشاره کرد.
 
در این جلسه، همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، خانه احزاب و مجموعه تشکل های سیاسی را نهادی موثر برای ایجاد فضای آرام در جامعه برشمرد و گفت: امید آفرینی، تقویت اعتماد عمومی و مشارکت جویی در گرو نقش آفرینی احزاب است.
 
خدابخش مرادی نافچی با بیان اینکه فضای وحدت و وفاق نیاز امروز جامعه است، افزود: در شرایطی که استکبار هم ساختار نظام و هم باورهای مردم را هدف گرفته است، احزاب اقدامات خوبی را برای انسجام بخشی و وحدت آفرینی در جامعه انجام دادند.
 


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری    برنا ،تاریخ انتشار:   6 آذر 1398،کدخبر:      928766،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
حمایت از احزاب در چارچوب قانون، موجب ارتقاء امنیت در جامعه می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین