پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
فتح الله حقیقی استاندار زنجان از در دسترس نبودن برخی مدیران در مواقع حساس و زمان بروز بحران انتقاد کرد.وی با انتقاد از این مسئله ادامه داد: لازم است برای دسترس بودن از شماره پنج رقمی که برای مدیران فرستاده شده است،استفاده کنند.
شعار سال:استاندار زنجان از در دسترس نبودن برخی مدیران در مواقع حساس و زمان بروز بحران انتقاد کرد.

 فتح الله حقیقی در جلسه شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان زنجان که در محل استانداری زنجان تشکیل شد، اظهار کرد: در آتش سوزی اخیر طارم با عکس‌العمل خوب نیروها در صحنه مواجه بودیم.

حقیقی، به حضور ۱۵۰ نفر از کارمندان و مردم شهرستان طارم برای اطفای حریق اشاره کرد و گفت: طبق قانون جدید مدیریت بحران، باید طرح جامع پیشگیری و اطفای حریق آماده شود.

وی با انتقاد از اینکه برخی از مدیران ما در بحران دسترس نیستند، ادامه داد: لازم است برای دسترس بودن از شماره پنج رقمی که برای مدیران فرستاده شده است،استفاده کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پیش بینی می شود امسال تعداد زائران افزایش یابد، گفت: لازم است برای اربعین حسینی آماده باشیم.

حقیقی ضمن انتقاد از برخی بانک‌ها که در زمینه ارائه تسهیلات بد عمل کرده اند، خاطرنشان کرد: روسای بانک‌های استان، شهرستان و شعبه هایی که برای ارائه تسهیلات تمکین نکردند، جلسه برگزار و این موضوع تعیین تکلیف شود.

در ادامه رئیس مدیریت بحران استان زنجان هم به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه پرداخت و گفت: از ابتدای فروردین امسال تا پایان شهریور ماه سال جاری ۱۱۶ حادثه در سطح استان ثبت شده است که ۷۵ مورد آتش سوزی بوده است.

توحید سلیمی با بیان اینکه در هفت شهرستان استان نیز بیشترین مورد آتش سوزی بوده است، تصریح کرد: شهرستان ماهنشان بیشترین حوادث را با ۳۲ مورد داشته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان هم عامل اصلی آتش سوزی های امسال را بارش های زمستان سال گذشته و بهار امسال خواند و گفت: جلساتی برای این موضوع در استان و شهرستان ها برگزار شده است.

خلیل آقاجانلو با بیان اینکه در شهرستان‌های زنجان، ماهنشان و طارم به دلیل بالا بودن پوشش‌گیاهی بیشترین آتش سوزی رخ داده است، گفت: زنجان جزو ۱۰ استان دارای آتش سوزی کم در کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه وقوع باد در استان به بالای ۲۰۰ روز رسیده است، گفت: در شش ماه سال جاری ۷۵۰ هکتار در استان زنجان طعمه حریق شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:11مهر1398،کد خبر: 818169،www.ilna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
مدیر خوب مدیریه که اصلا در زمان بحران در دسترس نباشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین