پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۸۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
استاندار زنجان گفت: سخت‌گیری برخی بانک‌ها در موضوع ضامن‌ها، سبب شده تا برخی از روستاییان از پیگیری و اخذ تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن منصرف شوند درحالی که تمکین بانک‌های استان به اجرای قانون اخذ ضامن‌های زنجیره‌ای ضروری است.

شعارسال: استاندار زنجان گفت: سخت‌گیری برخی بانک‌ها در موضوع ضامن‌ها، سبب شده تا برخی از روستاییان از پیگیری و اخذ تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن منصرف شوند درحالی که تمکین بانک‌های استان به اجرای قانون اخذ ضامن‌های زنجیره‌ای ضروری است.

 فتح الله حقیقی در نخستین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان افزود: برخی بانک‌های استان در خصوص پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن عملکرد خوبی دارند ولی عملکرد برخی بانک ها نیز موجب تاسف است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از حضور و تلاش های نیروهای ارتش و سپاه، شهرداری زنجان، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در مهار آتش سوزی های اخیر مراتع شهرستان طارم قدردانی کرد و افزود: از ۱۱۶ حادثه طبیعی استان در ۶ ماهه نخست امسال، ۷۵ حادثه مربوط به آتش سوزی مراتع بود.

حقیقی به ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی تجهیزات، منابع انسانی و ظرفیت های سازمان های مردم نهاد برای مدیریت بحران در شهرستان‌ها تاکید کرد و ادامه داد: فرمانداران شهرستان ها باید در کوتاه مدت اطلاعات مربوطه در این خصوص را احصا کنند.

وی به ضرورت در دسترس بودن مدیران در مواقع وقوع بحران در استان تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است در آستانه فصل سرما و افزایش بارندگی ها اقدات احتیاطی ابلاغ شده در دستور کار عملیاتی و اجرایی قرار گیرد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: امسال بر اساس پیش بینی های انجام شده شاهد افزایش شمار زائران اربعین خواهیم بود بنابراین باید تمهیدات لازم برای خدمات رسانی مطلوب تر به زائران را داشته باشیم.

وی به موضوع برقراری پرواز زنجان - مشهد در فرودگاه این استان اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود برای استمرار این خط پروازی، شهروندان از آن استقبال کنند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار: 11 11 مهر1398،کدخبر:906478 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین