پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۵۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان بر لزوم معرفی ظرفیت های گردشگری این استان تاکید کرد

شعارسال:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان بر لزوم معرفی ظرفیت های گردشگری این استان تاکید کرد.

 سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی صبح یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی استان کرمان بیان داشت: ستاد هماهنگی خدمات سفر در ۱۷ دی ماه ۹۲ و بنا به پیشنهاد میراث در هیئت دولت تعریف شده است.

وی افزود: این ستاد تا کنون قبل از عید فعال بوده و امور مربوط به سفرهای نوروزی را در نظر می‌گرفت اما طبق مصوبه‌ای که از سوی دولت اعلام شده این ستاد باید به صورت مستمر تشکیل شود و کارگروه‌های مرتبط با آن جلساتی به صورت منظم برگزار کنند تا برای همه ایام سال پیش‌بینی‌های لازم در خصوص گردشگری انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: رونق گردشگری، توزیع سفرها در کل استان، امنیت گردشگری و … از جمله وظایف این ستاد است.

آیت‌اللهی موسوی عنوان کرد: بهتر است اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت گردشگری استان کرمان در داخل و خارج از کشور انجام شود.

وی یادآور شد: در سال گذشته برنامه‌هایی در ارتباط با معرفی ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان صورت گرفت اما اعتقاد دارم در راستای کمک به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و به منظور جلب گردشگر داخلی و خارجی حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی می‌تواند مؤثر باشد که باید به تیم ظرفیت توجه کرد و از آن استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان تصریح کرد: لازم است تا در سند گردشگری برنامه ششم توسعه بازنگری کرد و یک سند گردشگری جدید تدوین شود لذا از ظرفیت رسانه‌ها در این رابطه در راستای معرفی استان کرمان می‌توان بهره برد.

وی افزود: نامه رئیس سازمان میراث کشور در خصوص ابلاغیه ثبت ملی آثار ناملموس استان کرمان که شامل «آئین بازی رحمانی منوجان»، «آیین قنبرخوانی شهرستان‌های رفسنجان و زرند»، «فن تهیه کشک در کرمان»، «مهارت پخت آبگوشت امام حسینی»، «مهارت پخت سنتی کماچ شهرستان زرند»، «قنبرخوانی در داوران رفسنجان و شعب جره زرند»، «مراسم آجیل برون روستای مهر صالح شهرستان بافت»، «شابارون»، «آیین تمنای باران در روستای جمیل آباد بافت»، «فن تهیه و نگهداری گوشت قورمه»، «مراسم علم بندی در روستای بیل آباد شهرستان زرند» و «آئین پخت آش حسین روستای ده علی کوهبنان» می‌باشد به دست ما رسیده است.

آیت‌اللهی موسوی بیان داشت: باید کمیته هماهنگی و تسهیل سرمایه‌گذاری گردشگری در استان تشکیل شود و همه کمیته‌ها و ستادهای گردشگری استان فعال باشند.

وی گفت: پیگیری‌های لازم در ارتباط با برقراری پرواز «کرمان- استانبول» در حال انجام است.

شعارسال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار6مرداد 98،کدخبر: 4678111، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
درمورد گردشگری باید اطلاع رسانی ها دقیقی صورت بگیره تا مردم بدونن که که هرشهری چه گردشگری داره این باعث رونق میشه و اقتصاد هم اوضاع بهبود پیدا میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین