پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۱۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
سردار محمدحسین سپهر جانشین فرمانده سازمان بسیج در اختتامیه دوره توانمندسازی کانون‌های ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان سراسر کشور در مشهد، اظهار داشت در جمهوری اسلامی معنویت و سیاست به هم گره خورده است و این رمز تربیت اسلامی ماست که پیامبر اکرم(ص) برای ما به یادگار گذاشته است.
شعارسال: سردار محمدحسین سپهر جانشین فرمانده سازمان بسیج در اختتامیه دوره توانمندسازی کانون‌های ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان سراسر کشور در مشهد، اظهار داشت در جمهوری اسلامی معنویت و سیاست به هم گره خورده است و این رمز تربیت اسلامی ماست که پیامبر اکرم(ص) برای ما به یادگار گذاشته است.

وی بیان داشت: کسی که به یاد وقایع تلخ و شیرین مردم در روزگار شعری می‌سراید و یا طنزی می‌نویسد نشان از پیوستگی امور معنوی سیاسی و اجتماعی دارد.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به سهم بالای هنر و هنرمندان در چهل سال مقاومت و ایستادگی ملت شریف ایران افزود: هنرمندان ما با انعکاس تصاویر ایثار و مقاومت مردم و نیز تولید شعارهای انقلابی هیجان انقلابی را در بین مردم خلق کردند.

وی ادامه داد: در زمان دفاع مقدس شاهد اوج فیلم‌سازی و رجزخوانی و دیگر تولیدات هنری هنرمندان بودیم که این تولیدات تاثیرش از هزاران کلاس درس بیشتر بود، به‌طوری که در شب عملیات با چند بیت شعر و رجز، رزمندگان با اقتدار به خط مقدم می‌زدند و دشمن را تسلیم اراده قدرت خود می‌کردند.

سپهر با اشاره به حقایق و وقایع تاریخ تاکید کرد: این کار شما هنرمندان را می‌طلبد تا تجارب و وقایع تاریخ به دانش تبدیل گردد و در دانشگاه‌ها تدریس شود. وی عنوان داشت: غرب از طریق هالیوود و فضای رسانه‌ای دنیا را متوجه آرمان‌هایش می‌کند و با هنر، جنایات خود را می‌پوشاند یا خباثت‌های جدیدی بر مردم تحمیل کرده و با هنر استکباری و صهیونیستی خود اعتقادات و باورهای مردم را به تسخیر خود در می‌آورد.

سپهر تاکید کرد: ما باید با ابزار هنر خدمات شایسته بسیج را در سطح بین‌الملل نشان دهیم. ما نیازمند هنرمندان انقلابی هستیم تا مقابل هنرنماهای سلبریتی که در میدان دشمن صف کشیده‌اند، بایستیم و اهداف شومشان را خنثی کنیم. جانشین مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور داشتن نظام مشخص و قوانین را از الزامات بسیج هنرمندان دانست و گفت: آمادگی این را داریم که هر قانونی را که بسیج هنرمندان به آن نیازمند است، به تصویب برسانیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 19 مرداد 1398 ، کدخبر: 494690 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
در زمان دفاع مقدس شاهد اوج فیلم‌سازی و رجزخوانی و دیگر تولیدات هنری هنرمندان بودیم که این تولیدات تاثیرش از هزاران کلاس درس بیشتر بود، به‌طوری که در شب عملیات با چند بیت شعر و رجز، رزمندگان با اقتدار به خط مقدم می‌زدند و دشمن را تسلیم اراده قدرت خود می‌کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین