پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشت های فراسرزمینی محصولات کشاورزی آغاز شده است.


شعارسال : محمود حجتی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر توسعه کشاورزی با توجه به وضعیت خشکسالی کشور، گفت: کشت های فراسرزمینی را آغاز کرده ایم و در حال حاضر یک میلیون هکتار در کشورهای دیگر زیر کشت محصولات ایران است.

وی تاکید کرد: چند کشور آفریقایی، اوکراین و تاجیکستان در حال حاضر تحت کشت قرار گرفته اند که این مهم توسط بخش خصوصی انجام می شود.

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: در این زمین ها محصولات آب بر کشت می شود و چنانچه خشکسالی در کشور ادامه داشته باشد افزایش سطح زیر کشت را خواهیم داشت.

حجتی تصریح کرد: محصولات این مزارع در صورت نیاز به کشور منتقل می شود و یا اینکه در همان منطقه به فروش می رسد.

وزیر جهاد کشاورزی ظهر امروز در بدو ورود به فارس وارد شهرستان مرودشت شد و از مجموعه بزرگ پنج هزار و ۵۰۰ راسی دامداری کشت و صنعت پگاه بازدید و تا ساعتی دیگر در جمع فعالین بخش کشاورزی حضور خواهد یافت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار چهار شنبه 06 آبان 1394 ، کد مطلب : 2952432 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین