پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۷۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
شش تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر در هفته نخست بازی‌های متفاوتی پیش رو دارند.
شعار سال : نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از روز پنج‌شنبه ۳۱ مرداد ۹۸ با دیدار پرسپولیس با پارس جنوبی جم آغاز می‌شود.

در رقابت‌های این فصل تیم‌های مدعی از هفته نخست تلاش خواهند کرد تا نتایج خوبی بگیرند و در این میان شرایط شانس‌های کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر متفاوت است و البته وضعیت میزبان و مهمان بودن در هفته نخست اهمیت زیادی دارد.

پرسپولیس در تهران میزبان نماینده شهر جم است. اسکلت مدافع عنوان قهرمانی حفظ شده و در مقابل حریف با تغییرات زیادی برابر سرخ‌پوشان قرار می‌گیرد. احتمال برتری پرسپولیس بیشتر است و احتمالاً سرخ‌ها برای کسب پیروزی مشکلی نخواهند داشت.

سپاهان که تلاش کرده تا نقاط ضعفش را پوشش دهد باید در خانه تیم تازه صعود کرده شاهین بوشهر بازی کند. شاگردان امیر قلعه‌نویی کار دشوارتری از پرسپولیس دارند ولی احتمال پیروز شدن آن‌ها از میزبان بیشتر است.

استقلال تغییرات گسترده‌ای داشته و باید در تبریز با ماشین‌سازی بازی کند. آندره‌آ استراماچونی با تیم متحول شده استقلال قصد دارد تا میخش را از همان ابتدا محکم به زمین بکوبد و با توجه به این‌که بازی نسبتاً سختی دارد؛ در صورت برتری می‌تواند هواداران آبی را امیدوار کند.

شهر خودرو باید با پیکانی بازی کند که در بازی‌های پیش فصل، استقلال و پرسپولیس را شکست داده است. بازی سختی انتظار یحیی گل‌محمدی و شاگردانش را می‌کشد. بازیکنان شهر خودرو اگر برنده شوند ثابت کرده‌اند فصل گذشته اتفاقی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نگرفتند.

تراکتور باید در خانه نفت مسجدسلیمان بازی کند. دیداری که به‌احتمال فراوان در زمین بدون تماشاگر برگزار می‌شود. مصطفی دنیزلی پس از سال‌ها به ایران بازگشته و برای برتری مقابل مهدی تارتار جسور انگیزه‌های زیادی دارد.

ذوب‌آهن در خانه میزبان سایپا خواهد بود. شاگردان منصوریان تنها تیمی هستند که تجربه بازی رسمی را پیش از شروع لیگ برتر داشته‌اند و برابر الاتحاد عربستان در دو بازی رفت‌وبرگشت به میدان رفتند. در سمت مقابل شاگردان صادقی آماده‌اند تا ثابت کنند برتری برابر پرسپولیس در جام شهدا اتفاقی نبوده است.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:27مرداد1398 ، کدخبر: 410923 : www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین