پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۶۱۴
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
استاندار گلستان با بیان اینکه ایجاد صنایع بزرگ به چند هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اظهار کرد: با هزینه ایجاد یک صنعت بزرگ می توان هزاران صنعت خرد و متوسط به وجود آورد که در ایجاد اشتغال پایدار موثر است.

شعارسال: استاندار گلستان با بیان اینکه ایجاد صنایع بزرگ به چند هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اظهار کرد: با هزینه ایجاد یک صنعت بزرگ می توان هزاران صنعت خرد و متوسط به وجود آورد که در ایجاد اشتغال پایدار موثر است.

 هادی حق شناس در افتتاحیه هشتمین نمایشگاه زنان، اشتغال، سلامت، در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، گفت: قطعا صنایع بزرگ برای استان یک ضرورت است اما مهمتر از آن توسعه صنایع خرد و اشتغال خانگی است.

وی افزود: توجه به اشتغال های خانگی در درآمدزایی و اشتغال بانوان بسیار تاثیرگذار است و ما حتما از آن حمایت می کنیم.

استاندار گلستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندیهای بانوان، تصریح کرد: این نمایشگاه بیانگر توانمندی بانوان استان در تولید محصولات خانگی در حوزه های مختلف است و حضور قومیت های متنوع به فرهنگ و تاریخ این استان غنا بخشیده است.

حق شناس در پایان تاکید کرد همه دستگاه های متولی باید از توسعه صنایع خرد و اشتغال خانگی حمایت کنند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  برنا ،تاریخ انتشار: 31 مرداد98،کدخبر:www.borna.news ، 887890

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین