پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۱۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
هادی حق شناس استاندار گلستان با تاکید بر حمایت از واحدهای اقتصادی در زمینه های مختلف, اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۹۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۵۹ واحد تولیدی در استان پرداخت شده است.

شعار سال:در سالجاری ۲۹۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی پرداخت شده استاندار گلستان با تاکید بر حمایت از واحدهای اقتصادی در زمینه های مختلف, اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۹۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۵۹ واحد تولیدی در استان پرداخت شده است.

 هادی حق شناس دی در دویست و چهل و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی , تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون پرداخت ۱۶۰۰ میلیارد تومان برای ۲۵۷ طرح اقتصادی مصوب شده است و گلستان به لحاظ مبلغ تسهیلات واحد های تولیدی معرفی شده به بانک ها رتبه چهارم کشور را داراست.

وی افزود: در میزان پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه پنجم و در پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی رتبه هفتم را دارد.

استاندار گلستان یادآور شد: به دلیل وضعیت مطالبات صنعت برق استان, دستگاه های اجرایی باید در اسرع نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام کنند.

حق شناس خاطر نشان کرد: مشکلات و دغدغه های ۴ واحد تولیدی بررسی شد و امیدواریم با همکاری بانک ها و دستگاه های اجرایی رونق به این واحدهای تولیدی بازگردد.

وی افزود: باید با مشارکت بانک ها میزان پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را ارتقا دهیم و به آنها در مسیر بهبود فعالیت هایشان کمک کنیم.

استاندار گلستان گفت: واحدهای تولیدی و بخش خصوصی نقش مهمی در رشد اشتغال دارند و دستگاه های اجرایی باید همکاری لازم را با آنها داشته باشند.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی دغدغه های خود را پیرامون رونق تولید و در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی بیان کردند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:16دی1398،کد خبر: 946456،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
به دلیل وضعیت مطالبات صنعت برق استان, دستگاه های اجرایی باید در اسرع نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین