پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار شده که دستفروشان تا قبل از ساعت 10 شب ورود جدی در سطح شهر نداشته باشند و در برخی از مکان‌ها که حضورشان پررنگ‌تر است همچون میدان تجریش و خیابان ولیعصر امکان فعالیت آنها تنها پس از ساعت 10 شب امکانپذیر خواهد بود.

شعارسال:به گفته محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، قرار نیست با دستفروشان برخورد قهری شود بلکه برخوردها دراین زمینه همه قانونی است.

وی در این خصوص افزود: همچنین قرار شده که دستفروشان تا قبل از ساعت 10 شب ورود جدی در سطح شهر نداشته باشند و در برخی از مکان‌ها که حضورشان پررنگ‌تر است همچون میدان تجریش و خیابان ولیعصر امکان فعالیت آنها تنها پس از ساعت 10 شب امکانپذیر خواهد بود.

هاشمی خاطرنشان کرد:‌ در این ساعت معابر و خیابان‌ها خلوت‌تر شده و مغازه‌ها نیز تعطیل شده‌اند و در این زمان برخی در صورت تمایل ممکن است از این افراد خریدهایی داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: فعالیت دستفروشان از ساعت 10 شب به بعد ارتباطی با زیست شبانه ندارد و فعالیت این افراد نهایت تا ساعت 11:30 خواهد بود.

وی در مورد اولویت‌ کاری شورای شهر در سال سوم گفت: آلودگی هوا و ترافیک دو معضل اصلی شهروندان تهرانی است که اولویت‌های ما نیز در همین راستا قرار خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که شهروندان کمترین دغدغه‌ها را در این زمینه داشته باشند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اسکان نیوز ،تاریخ انتشار: 4شهریور1398،کدخبر: 22296،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
بسیار کار سازمان دهی شده و خوبی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین