پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
استاندار قزوین گفت: شهرستان آوج با اتکا به توانمندی های گردشگری، کشاورزی و صنعتی خود می تواند در مسیر تحول و توسعه حرکت کند.وی افزود: ایران اسلامی در چهار دهه گذشته حوادث تلخ و شیرین زیادی را سپری کرده اما با لطف الهی، هدایت رهبری، ایستادگی مردم توانسته موفق و سربلند از فرازونشیب ها و نقشه های دشمنان سالم بیرون آید و امروز هم امیدواریم با مقاومت مردم از این پیچ تاریخی عبور کنیم و دشمن را شکست دهیم.

شعار سال: عبدالمحمد زاهدی عصر دوشنبه پس از افتتاح طرح های هفته دولت در شهرستان آوج در جلسه شورای اداری این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: این مسئول در ادامه یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: شهید رجایی شخصیت ارزشمندیاز خطه قزوین است که موجب مباات استان و ایران اسلامی است که باید به عنوان الگوی مدیرتی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ایران اسلامی در چهار دهه گذشته حوادث تلخ و شیرین زیادی را سپری کرده اما با لطف الهی، هدایت رهبری، ایستادگی مردم توانسته موفق و سربلند از فرازونشیب ها و نقشه های دشمنان سالم بیرون آید و امروز هم امیدواریم با مقاومت مردم از این پیچ تاریخی عبور کنیم و دشمن را شکست دهیم.

استاندار قزوین گفت: انقلاب اسلامی مرهون خون شهدای والامقامی است که از جان خود گذشتند تا ایران اسلامی بماند و ما نیز امروز وظیفه داریم از این انقلاب صیانت کنیم.

زاهدی ترصیح کرد: استکبار جهانی امروز نیز تلاش می کند با کمک کشورهای خودفروخته به نظام اسلامی آسیب بزند و با تشدید تحریم ها از سوی آمریکا در صدد نا امید کردن مردم است اما این ملت با الهام از آموزه های دینی در مسیر ارزشهای خود ایستاده است و خسته نمی شود.

آوج شهرستان محرومی نیست، ظرفیت ها شکوفا نشده

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به ظرفیت های شهرستان آوج گفت: هرچند اذعان می شود این منطقه محروم است اما باید بپذیریم در عرصه های گردشگری، کشاورزی و صنعتی ظرفیت های بسیار خوبی دارد اما مغفول مانده است که می تواند مورد توجه و بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: محرومیت کلمه خوبی نیست که برای این شهرستان بکار ببریم البته بی توجهی به آن و غفلت از توانمند های آن را می پذیریم و باید برای جبران گذشته همت بیشتری صورت گیرد.

زاهدی یادآورشد: شهرستان آوج نیازمند جذب سرمایه گذار در بخش های کشاورزی و صنعت و بویژه گردشگری است تا بتواند مسیر تحول را طی کند.

وی اظهارداشت: پروژه آبگرم که سالهاست در حال اجراست اگر حمایت شده و سرعت بگیرد می تواند منطقه ای مانند سرعین را در این خطه ایجاد کند و موجب شکوفایی اقتصاد مردم شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: در برخی مناطق تنها از یک اثر طبیعی یا تاریخی و یا یک طرح جدید رفاهی استفاده بهینه کرده و موجب شکوفایی اقتصادی و گردشگری می شوند و ما باید با توجه به برج های تاریخی خرقان و چشم اندازهای طبیعی بتوانیم سرعت توسعه این شهرستان را افزایش دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 4 شهریور 98، کد خبر: 4703125، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
استکبار جهانی امروز نیز تلاش می کند با کمک کشورهای خودفروخته به نظام اسلامی آسیب بزند و با تشدید تحریم ها از سوی آمریکا در صدد نا امید کردن مردم است اما این ملت با الهام از آموزه های دینی در مسیر ارزشهای خود ایستاده است و خسته نمی شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین