پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
كمتر از يك سال ديگر بازي‌هاى المپيك 2020 در توكيوى ژاپن برگزار مى شود. مهم‌ترين تفاوت المپيك اين دوره با دوره‌هاى قبل حضور كاراته در مسابقات است.
شعار سال:كمتر از يك سال ديگر بازي‌هاى المپيك 2020 در توكيوى ژاپن برگزار مى شود. مهم‌ترين تفاوت المپيك اين دوره با دوره‌هاى قبل حضور كاراته در مسابقات است.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی ستارگان کاراته"؛از آنجا كه ژاپن مهد كاراته است، ميزبان چند سال قبل توانست مسئولان كميته بين المللى المپيك را مجاب كند كه اين رشته رزمى به رقابت هاى المپيك راه پيدا كند.

اين اتفاق نه تنها براى ژاپن بلكه براى ايران هم خوشايند بود زيرا ظرفيت‌هاى عظيم كاراته در كشورمان موجب شده كه بسيارى از حالا كاراته را به عنوان يكى از رشته‌هاى مدال‌آور كاروان ايران معرفى كنند.

مسئولان ورزش و فدراسيون كاراته نيز با اطلاع از موضوع فوق تمام هم و غم خود را روى آرامش تيم ملى مردان و زنان كشورمان گذاشته اند تا شايد كاراته نقش پررنگى در موفقيت كاروان جمهورى اسلامى ايران در المپيك داشته باشد.

در اين ميان اما هستند افرادى كه چنين نگرشى ندارند، قصد دارند آرامش كاراته را بهم زنند تا جايى كه جلسه مى گذارند، گروه تشكيل مى‌دهند، به برخی از هیات های استانی خط و ربط می دهند، علنا سهم خواهى مى كنند و اين ور و آن ور فرياد مى کشند كاراته و ميز رياستش براي ما و حق ماست! آنها مدعى اند يا بايد به كاراته برگردند يا كارى مى كنند كه سنگ روى سنگ بند نشود!

اين ادعا مضحك از سوى افرادى مطرح مى شود كه بيش از دو دهه در كاراته كنگر خورده و لنگر انداخته بودند و كارنامه درخشانشان!! روى ميز مسئولان ورزش و نهادهاى نظارتى است و اگر كمى، فقط كمى حجب و حيا داشتند نبايد از 100 كيلومترى ورزش و كاراته رد مى شدند ولى ...

افراد مذكور با رفتار منافقانه!! اخيرا حتي با راه انداختن دعواهای حیدری و نعمتی قصد خرابكارى در  تيم ملى كاراته مردان ايران را داشتند كه با هوشيارى مسئولان فدراسيون و سرمربى تيم ملى اجازه داده نشد خوابشان تعبير شود!

آنها در تمام اين سالها در  نبود نظارت، ولنگاری و بلبشو و... منافع نامشروع شان را تامین كرده‌اند و شیره جان كاراته را مكيده‌اند، برای مدیر‌، مربی و بازیکن و ... عربده کشيده اند. بزرگان و پاک‌دستان کاراته را خانه‌نشین کرده اند و یکسری نالایق را در صف مقدم کاراته نشاندند؛ همان‌هایی که تا همین چند ماه قبل در زندان و سلول انفرادی بودند!

این افراد سالها با احساسات پاك كاراته كاهاى جوان، چه دختر و چه پسر  بازی كرده‌اند. به ریش عناصر دلسوز و درستکار خنديده‌اند و جیب خود را پر و دنیای خود را آباد كرده‌اند. عقده‌هایشان را جبران و ناداشته‌های شخصیتی خود را ارضا كرده‌اند و عجیب آنکه به لایه‌های مدیریتی وزارت ورزش هم نفوذ کرده‌اند و همین حالا طرفداران و هواخواهانی در ساختمان سئول دارند که اگر لازم شود به نام آنها نیز اشاره خواهیم داشت.

با این تفاصیل انتظار از مسئولان ورزش و نهادهاى نظارتى اين است كه به این موضوع ورود کنند و ورزش و كاراته را از شر افراد فاسد راحت كنند. تا کی باید اینها برای ورزش و کاراته تعیین تکلیف کنند، ما در كشورمان با هدف تحقق آرمان‌ها و آموزه‌های اسلامى، انقلاب کرده‌ایم و برای پیروزی این انقلاب و برداشتن موانع ریز و درشت بر سر راه، تلاش‌ها کرده و رنج ها کشیده و مصیبت ها و داغ ها تحمل کرده ایم، چرا نباید در ورزش که بخش كوچكى از جامعه است این موانع برداشته شود و یک‌بار برای همیشه از شر افراد فاسد و نالایق راحت شد؟!

در اين باره باز هم خواهيم نوشت !!!

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی ستارگان کاراته،تاریخ انتشار:7شهریور1398،کدخبر:3354،spstk.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین