پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۰۵۰
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
شبکه المیادین در گزارشی میدانی و تصویری نشان داد که نظامیان رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ حزب‌الله به اقدامات اخیر این رژیم، منطقه مرزی را ترک کرده‌اند.

شعار سال: شبکه تلویزیونی المیادین لبنان از مرزهای این کشور با فلسطین اشغالی گزارش داد که نوار مرزی بین لبنان و فلسطین برخلاف روال معمول، خالی از نظامیان رژیم صهیونیستی است.


خبرنگار میدانی این شبکه به نام «علی مرتضی» برای نشان دادن ترس رژیم صهیونیستی از احتمال پاسخ حزب‌الله در مرز فلسطین با لبنان (منطقه المالکیه) حاضر شد و حتی از موانعی که این رژیم در مرز ایجاد کرده بود، عبور و مستقیما از خاک فلسطین گزارش تهیه کرد.


موقعیت المالکیه در مرز فلسطین اشغالی

در این گزارش، خبرنگار المیادین می‌گوید که نوار مرزی خالی از نظامیان صهیونیستی است و رژیم صهیونیستی بر خلاف ادعای رسانه‌ای آن‌ها، هیچ تدبیر و اقدامی جهت ممانعت از ورود لبنانی‌ها به فلسطین اشغالی اتخاذ نکرده است.


تعداد بازدید : 7

علی مرتضی،‌ خبرنگار المیادین

این خبرنگار در پخش مستقیم خاک فلسطین اشغالی را می‌بوسد و می‌گوید: «ما در مرز فلسطین اشغالی نیستیم، بلکه ما در داخل خاک فلسطین اشغالی هستیم. اینجا خاک ماست.»


تعداد بازدید : 4

علی مرتضی،‌ خبرنگار المیادین

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان یکشنبه این هفته بعد از حملات پهپادی رژیم صهیونیستی در سوریه و جنوب بیروت تأکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان پاسخ این حملات را خواهد داد و نظامیان این رژیم باید «یک لنگه پا» در مرز منتظر پاسخ باشند (جزئیات بیشتر).

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 7 شهریور 98، کد مطلب: 13980607000759: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین