پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۴۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
سمیه محمودی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با ورود آیت‌الله رئیسی به دستگاه قضا برخورد جدی با مفسدان اقتصادی آغاز شده است و عزم دستگاه قضا در برخورد با مفسدان ستودنی است.
شعار سال: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با ورود آیت‌الله رئیسی به دستگاه قضا برخورد جدی با مفسدان اقتصادی آغاز شده است و عزم دستگاه قضا در برخورد با مفسدان ستودنی است.

سمیه محمودی با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: در این نشست آیت‌الله رئیسی با تأکید بر تعامل قوه قضائیه با دیگر قوا، فساد را مانع جدی بر سر راه روابط، سرمایه‌گذاری‌ها، توسعه‌یافتگی و امنیت دانست و بر برخورد جدی با فساد تأکید کرد.

وی با بیان اینکه "ارتباط بین قوا و مجلس باید بیشتر شود تا بتوانیم در بحث قانون‌گذاری کمک‌حال همدیگر باشیم"، افزود: با ورود آیت‌الله رئیسی به دستگاه قضا برخورد جدی با مفسدان اقتصادی آغاز شده و عزم دستگاه قضا در برخورد با مفسدان ستودنی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون منع خشونت علیه زنان گفت: مدتی است لایحه تأمین امنیت زنان مطرح شده ‌و تاکنون قوه قضائیه درباره آن نظر نداده ‌که در این نشست رئیس قوه قضائیه با توجه به طولانی شدن فرایند رسیدگی به این لایحه در قوه قضائیه قول داد تا نیمه شهریور آن را به دولت ارائه کند.

وی با ابراز اینکه این لایحه به‌دنبال حمایت و تحکیم بنیان خانواده، رفع خشونت و برقراری یک فضای سالم داخل خانواده و جامعه است، تصریح کرد:‌ خلأهای قانونی را که در حوزه تأمین امنیت زنان وجود دارد می‌توان با تصویب این لایحه پوشش داد.

محمودی با بیان اینکه تعیین تکلیف قبول‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه موضوع دیگری بود که در این جلسه عنوان شد، اضافه کرد: قرار شد 6 هزار نفر پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی سال 96، تا پایان سال 98 در این دستگاه مشغول به کار شوند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:10شهریور1398،کد خبر:2087913،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
0
همه دارن از خوبی های رئیسی میگن ولی این تعریف ها به نظر افراطیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
این طور که آقای رئیسی شروع کردن از یه طرف قلع و قم میکنن و میرن و نگاه نمیکنن که طرف مقابل کی هست...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین