پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۲۳۰۹۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
مهدی ترابیان مدیر امور نظارت بر بهره برداری و نگهداری سد ماملو گفت: به منظور تعمیرات و بازدید های دوره ای استفاده از خط دوم انتقال آب از سدماملو به تصفیه خانه هفتم تهران جهت تامین پایدار آب انجام شد.
شعار سال:مدیر امور نظارت بر بهره برداری و نگهداری سد ماملو گفت: به منظور تعمیرات و بازدید های دوره ای استفاده از خط دوم انتقال آب از سدماملو به تصفیه خانه هفتم تهران جهت تامین پایدارآب انجام شد.

 "مهدی ترابیان" با بیان این مطلب اظهار کرد: سامانه تامین و انتقال آب به تصفیه خانه هفتم تهران، دارای دو خط 1600 میلی متری می باشد که تا امروز تامین و انتقال آب به مقدار 1.5 متر مکعب بر ثانیه از طریق خط اول صورت می پذیرفت.

وی با بیان اینکه تلاش بر این بود تا در حین تعمیرات شیرآلات و بازدید های دوره ای در تامین آب شرب و مطمئن شهروندان وقفه ای صورت نگیرد، افزود: با هماهنگی دفتر بهره برداری و نگهداری تاسیسات آبی و برقآبی شرکت با مرکز هماهنگی و کنترل آب تهران (تله متری) و نیز تصفیه خانه هفتم در جهت تامین و انتقال آب مطمئن و با کیفیت و همچنین انجام بازدیدهای دوره ای انتقال آب از خط اول به دوم انجام گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه اجرای این کار با هماهنگی اکیپ تعمیرات شرکت آب و فاضلاب و با رعایت نکات فنی، بازدید از اتصالات و تجهیزات خط، تخلیه هوا، نشانگرهای فشار تعبیه شده در طول خط صورت پذیرفت، خاطر نشان کرد: با اجرای این عملیات در حال حاضر  حدود 3 متر مکعب بر ثانیه آب مورد نیاز تصفیه خانه جهت شرب تهران و شهرهای اقماری شرق تهران تامین می گردد.

شعار سال،با اندکی و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:12شهریور1398،کدخبر:www.borna.news،893816

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
با هماهنگی دفتر بهره برداری و نگهداری تاسیسات آبی و برقآبی شرکت با مرکز هماهنگی و کنترل آب تهران (تله متری) و نیز تصفیه خانه هفتم در جهت تامین و انتقال آب مطمئن و با کیفیت و همچنین انجام بازدیدهای دوره ای انتقال آب از خط اول به دوم انجام گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین