پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۹
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از انعقاد تفاهم‌نامه برای سفر کارشناسان اتریشی برای برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه پسماند به کشورمان خبر داد.

شعارسال: صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با اشاره به دستاوردهای سفر شهردار به وین و برلین گفت: سفر به کشورهای اتریش و آلمان به منظور توسعه همکاری‌هایی بود که شهرداری با شهرهای صاحب تجارب انجام می‌دهد و البته شهرداری تهران پیش از این نیز تفاهم نامه‌ای را در زمینه توسعه همکاری‌ها با کشور اتریش منعقد کرده بود.

وی که در این سفر شهردار تهران را همراهی کرده است، گفت: مشخصا در حوزه پسماند کشورهای اتریش و آلمان در شیوه جمع آوری، تفکیک، انتقال، دفن و زباله سوز اقدامات مناسبی را عملی کرده‌اند.

صدرالدین علیپور تصریح کرد: در راستای این سفر تفاهم نامه شهرداری تهران با اتریش به طور جدی‌تر مورد توجه قرار گرفت و تصمیم بر این شد تا کارشناس‌هایی از این کشور برای آموزش به ایران سفر کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اینکه شهرداری تهران هم اکنون در مرحله تغییر روش در جمع آوری الگوی پسماند است، عنوان کرد: به همین منظور می‌توان از دستاوردها، اطلاعات و دانش کارشناسان این کشور بهره برد.

وی گفت: همچنین ضمن آشنایی با فرآیند کار در این کشور تصمیم بر این شد تا کارشناسانی از ایران برای فراگیری آموزش‌های لازم به اتریش سفر کنند و ضمن اجرایی کردن طرح جامع مدیریت پسماند بتوانیم از الگوهای این کشور استفاده کنیم.

علیپور ادامه داد: در بحث زباله سوز در این کشور تکنولوژی پیشرفته‌ای مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که زباله سوزها در شهر مشغول به کار هستند هیچ آلایندگی به وجود نیامده است، شهرداری تهران در حال بررسی این فرآیند و شیوه است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 21شهریور1398 ، کدخبر: 13980621000385: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین