پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۲۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
رئیس بهزیستی پلدختر با بیان اینکه برخی مدارس ودانشگاه پیام نور این شهر برای تردد دانشجویان مناسب سازی نشدند گفت:در بازسازی زیرساخت‌های شهری مناسب سازی رعایت شود که دوباره کاری صورت نگیرد.

شعارسال: رئیس بهزیستی پلدختر با بیان اینکه برخی مدارس ودانشگاه پیام نور این شهر برای تردد دانشجویان مناسب سازی نشدند گفت:در بازسازی زیرساخت‌های شهری مناسب سازی رعایت شود که دوباره کاری صورت نگیرد.

عبدالرضا پاپی الوار ظهر امروز در جلسه کمیته هماهنگی وپیگیری مناسب سازی این شهرستان که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه در پلدختربیش از چهار هزارمعلول وجود دارد اظهار داشت: اگر علاوه بر معلولان سالمندان را هم به حساب بیاوریم بیش از 15درصد جمعیت این شهرستان نیاز به مناسب سازی دارند.

وی با بیان اینکه مناسب سازی فقط وظیفه سازمان بهزیستی نیست افزود: بهزیستی متولی نظارت بر کار دستگاههای دولتی در بحث مناسب سازی است که انتظار داریم با توجه به جمعیت 15درصدی نیازمند به مناسب سازی توجه خاصی به این موضوع شود.

رئیس بهزیستی پلدختر عنوان کرد:با توجه به سیلاب فروردین ماه بسیاری از زیرساخت های ما تخریب شدند در بازسازی آنها استانداردهای لازم را رعایت کنیم که در آینده دوباره کاری صورت نگیرد.

وی با اشاره به اینکه معلولان نمیتوانند از بلوارهای زده شده در خیابان هفت تیرعبور کنند بیان کرد: در ساخت زیرساختهای مناسب سازی صورت بگیرد تا معلولان هم بتوانند استفاده کنند.

پاپی الوار گفت: شهرداریهای پلدختر ومعمولان در بحث دادن ماسه به ادارات و دستگاهها برای مناسب سازی خوب عمل کردند که از آنها قدردانی میکنیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه خانههای تازه تاسیس بهداشت روستایی برای معلولان مناسب سازی نیستندو معلولان برای ورود به خانههای بهداشت حتما باید یک نفر را همراه خود داشته باشند تصریح کرد: برخی مدارس ودانشگاهها برای ورود معلولان مناسب نیستند و معلولانی که در دانشگاه پیام نور پلدختر قبول شدند نمیتوانند در این دانشگاه تردد کنند.

رئیس بهزیستی پلدختر با بیان اینکه خاطر نشان کرد: مناسب سازی دستگاههای غیر دولتی تحت نظر بهزیستی انجام شده وجلسه آموزشی برای روسای ادارات ودستگاه‌ها برای آشنا شدن با بحث مناسب سازی انجام شده است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار:2 مهر 1398،کدخبر:2103864 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
تو خود پایتخت کشور برای معلولان هیچ مناسب سازی نشده وای به حال شهرستان ها که کمترین دغدغه اشون مناسب سازی شهری معلولان هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
در ساخت زیرساختهای مناسب سازی صورت بگیرد تا معلولان هم بتوانند استفاده کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین