پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۲۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هر تعدی و تجاوزی به کشور با سخت‌ترین ضربه و واکنش روبه‌رو می‌شود، گفت: پاسخ ‌ایران به تجاوز دشمن "قاطع، محکم و پشیمان‌کننده" است.
شعار سال: معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هر تعدی و تجاوزی به کشور با سخت‌ترین ضربه و واکنش روبه‌رو می‌شود، گفت: پاسخ ‌ایران به تجاوز دشمن "قاطع، محکم و پشیمان‌کننده" است.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، با اشاره به واکنش قاطع جمهوری اسلامی ایران به هرنوع تجاوز و تعدی از سوی دشمن به کشور اظهار داشت: درباره مذاکره با آمریکا، مقام معظم رهبری به‌صراحت این موضوع را بیان فرمودند که دیگر جایی برای حرف و بحث باقی نیست.

وی افزود: بنابراین این موضوع شفاف و روشن است، ما فقط خط مقام معظم رهبری را دنبال می‌کنیم و حرفی به‌جز این وجود ندارد.

سیاری خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که هر زمان بخواهد تعرض و تعدی نسبت به ما داشته باشد قطعاً با ضربه شدیدی رو‌به‌رو می‌شود و پاسخ جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تعدی دشمن قاطع، محکم و پشیمان‌کننده است.

تعداد بازدید : 5



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 مهر 1398، کدخبر: 2108189 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
درود به سردار عزیز و همه کسانی که در راه دفاع از کشور تلاش می کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
چرا یک موضوع تخصصی رو شعار گونه باهاش برخورد میکنیم؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین