پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه با انتقاد از نحوه ثبت نام اینترنتی خودروسازان داخلی گفت: آیا اجنه و ارواح سرگردان هم برای خودرو ثبت نام می کنند که سامانه های فروش در عرض چندین ثانیه بسته می شود؟ در طرفه العینی ظرفیت ثبت نام خودرو تکمیل می شود. این کار فقط از آصِف بن بَرخیا و اجنه حضرت سلیمان بر می آید.

شعار سال: حجت الاسلام محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیزده هزار شهید نیروی انتظامی از زحمات مجموعه خدوم نیروی انتظامی که در واحدهای مختلف پلیس، امنیت را برای مردم عزیز کشورمان به ارمغان می آورند تقدیر و تشکر کرد و هفته ناجا را به همه زحمت کشان نیروی انتظامی تبریک گفت.

محمدجواد باقری، ارومی با اشاره به نا آرامی های چند روز اخیر در بغداد پایتخت عراق و متهم کردن نیروهای ایرانی به حضور در این درگیری ها، این اقدام را جنگ رسانه ای دشمن در آستانه حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی دانست و اظهار داشت: هر سال با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی دشمنان اسلام با وحشت از حضور میلیونی زائران پیاده امام حسین (ع) سعی در بر هم زدن اتحاد و وحدت جهان تشیع و ملت ایران و عراق را دارند ولی غافل از این که این همبستگی فراتر از قومیت و ملیت بلکه بر پایه محبت اهل بیت(ع) است و هیچ خللی به آن وارد نخواهد شد.

خطیب جمعه اسالم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر کاهش جدی تعهدات هسته ای خاطر نشان کرد: یک بار هم در سال های ابتدایی دهه هشتاد امام خامنه ای دستور رفع تعلیق ها را صادر کردند و امروز بعد از گذشت بیش از پانزده سال از آن قضیه، می بینیم که تاریخ دوباره تکرار شده و آشکارا نشان می دهد که نتیجه اعتماد به آمریکا و غربی ها چیزی جز بازگشت به عقب و قهقرا نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه ، تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ نگاه وسیع جغرافیای مقاومت و امتداد عمق راهبردی را که از واجب ترین واجبات کشور هم لازم تر دانستند را رمز موفقیت و پیروزی جبهه مقاومت دانست و عنوان کرد: اگر فقط به مرزهای خودمان فکر کردیم ذلیل می شویم. ما باید فرامرزی و در بیخ گوش دشمنانمان سنگر بزنیم تا حتی فکر تجاوز هم به ذهن آنها خطور نکند.

باقری پیروزی های اخیر انصارالله یمن در عملیات «نصرمن الله» را نتیجه همین تفکر مقاومت دانست و اذعان کرد: سعودی ها که می خواستند چند ماهه کار یمن را یکسره کنند اکنون بعد از پنج سال چنان به خفت و خواری افتاده اند و مجاهدان یمنی چنان سیلی محکمی به آنها زده اند که اگر همین طور پیش برود امیدواریم تا چند ماه آینده بانگ « اشهد أنّ علیاً ولیّ الله » را از اذان مسجد الحرام بشنویم.

امام جمعه اسالم ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات قاطع و انقلابی رئیس قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: بعضی از مفسدان با بریدن بازو هم ادب نمی شوند و باید دست و پای آنها را از خلاف قطع کرد.

باقری با انتقاد از نحوه ثبت نام اینترنتی خودروسازان داخلی گفت: آیا اجنه و ارواح سرگردان هم برای خودرو ثبت نام می کنند که سامانه های فروش در عرض چندین ثانیه بسته می شود؟ در طرفه العینی ظرفیت ثبت نام خودرو تکمیل می شود. این کار فقط از آصِف بن بَرخیا و اجنه حضرت سلیمان بر می آید.

امام جمعه اسالم در خاتمه ضمن تاکید بر الزام برخورد با مدیران فاسد تصریح کرد:برخی از مدیران خودروسازی خائن و فاسد هستند. نظام اسلامی فارغ از اشخاص خیانت کار و فاسد است. باید دست و پای مدیران خائن و فاسد خودروسازی را از خلاف قطع کرد. تا درس عبرتی برای دیگران باشد. موش تو سوراخ نمی رفت جارو به دمش بسته بود. خیلی ماشین های خوبی دارید؟! حالا ثبت نام و محدودیت هم می گذارید؟! خودرو را هم که با چندین ماه تاخیر تحویل می دهید. ظلم و اجحاف در حق مردم بس است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تحليلي خبرآنلاين ، تاریخ انتشار 12 مهر 98، کد خبر: 1306845، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین