پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
امروز دومین جلسه دادگاه عباس ایروانی مالک گروه عظام به اتهام افساد فی الارض بود و این دادگاه در حالی تمام شد که متهم به خبرنگاران گفت که ساعت ۶ براي نشست خبری در دفتر کارش حاضر باشند.
شعار سال:امروز دومین جلسه دادگاه عباس ایروانی مالک گروه عظام به اتهام افساد فی الارض بود و این دادگاه در حالی تمام شد که متهم به خبرنگاران گفت که ساعت ۶ براي نشست خبری در دفتر کارش حاضر باشند.

نام عباس ایروانی سال گذشته از زبان سخنگوی قوه قضاییه نخستین بار به عنوان متهم مطرح شد. سخنگوي قوه قضاييه یک‌سال پیش از او به‌عنوان متهم اول پرونده قاچاق قطعات خودرو نام برد. پس از آن چندین گزارش در رسانه‌ها از تخلفات گروه عظام و بدهی‌های این شرکت به ایران خودرو منتشر شد.

هفته گذشته پرونده‌ی او در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران اقتصادی باز شد و عباس ایروانی با کت و شلوار در جلسه دادرسی حاضر شد.

عباس ایروانی متهم ردیف اول پرونده‌ای است که شش متهم دیگر هم دارد. افساد فی الارض از مجاری اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو به صورت عمده و کلان به میزان ۷۶۴ میلیون و ۳۷ هزار و ۴۲۵ دلار، رهبری گروه مجرمانه سازمان یافته قاچاق قطعات خودرو، معاونت در جعل اسناد، معاونت در استفاده از اسناد مجعول، معاونت در پرداخت رشوه و مشارکت در فراری دادن متهم، اتهامات او در این پرونده عنوان شده است اما ایروانی با وجود همه این اتهامات آزاد است.

مالک گروه عظام امروز دومین جلسه دادرسی خود را پشت سر گذاشت و ضمن تکذیب همه اتهامات به خبرنگاران گفت که ساعت ۶ برای نشست خبری در دفتر کارش باشند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انصاف،تاریخ انتشار:13مهر1398،کد خبر:194140،www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
با این همه اتهام ازاد شدند؟ البته بی ربط با قسمت معاونت در پرداخت رشوه و مشارکت در فراری دادن متهم هم نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین