پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۱۲۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
اگر تا پیش از این تیم‌های جنوبی به معادن استعداد فوتبالی معروف بودند، این روزها اما تیم‌های جنوبی شرایط خوبی ندارند و حاشیه، یکی پس از دیگری سراغ این تیم‌ها می‌رود. چند روز پیش بود که مهدی تارتار در اینستاگرامش به‌صورت ناگهانی از نفت مسجد‌سلیمان خداحافظی کرد، مشکلات مالی در مسجد‌سلیمان دلیل اصلی وداع تارتار با نفت بود. مشکلی که تمام تیم‌های زیرمجموعه شرکت نفت با آن مواجه هستند و همین موضوع باعث متلاشی‌شدن نفت تهران و تمام ستاره‌هایش شد. پارس‌جنوبی‌جم هم با مشکل مشابهی دست و پنجه نرم می‌کند و به‌نظر می‌رسد مشکلات مالی این تیم که از سال گذشته آغاز شده کماکان ادامه دارد. از جنوب اما اخبار دیگری هم به گوش می‌رسد که چندان جالب نیست.

شعارسال: اگر تا پیش از این تیم‌های جنوبی به معادن استعداد فوتبالی معروف بودند، این روزها اما تیم‌های جنوبی شرایط خوبی ندارند و حاشیه، یکی پس از دیگری سراغ این تیم‌ها می‌رود. چند روز پیش بود که مهدی تارتار در اینستاگرامش به‌صورت ناگهانی از نفت مسجد‌سلیمان خداحافظی کرد، مشکلات مالی در مسجد‌سلیمان دلیل اصلی وداع تارتار با نفت بود. مشکلی که تمام تیم‌های زیرمجموعه شرکت نفت با آن مواجه هستند و همین موضوع باعث متلاشی‌شدن نفت تهران و تمام ستاره‌هایش شد. پارس‌جنوبی‌جم هم با مشکل مشابهی دست و پنجه نرم می‌کند و به‌نظر می‌رسد مشکلات مالی این تیم که از سال گذشته آغاز شده کماکان ادامه دارد. از جنوب اما اخبار دیگری هم به گوش می‌رسد که چندان جالب نیست.

شنیده‌ایم روز گذشته در تمرینات شاهین بوشهر اتفاقات تلخی رخ داده که موجب ناراحتی عبدالله ویسی شده است. ظاهرا برخی از هواداران شاهین که از نتایج این تیم در لیگ برتر ناراضی هستند، اقدام به برهم زدن تمرینات کردند. این هواداران به سردستگی برادر یکی از اعضای شورای شهر بوشهر در تمرین شعارهایی علیه ویسی دادند و در ادامه با حضور در زمین چمن، اجازه تمرین کردن را به شاهینی‌ها ندادند، همین موضوع باعث شده ویسی با دلخوری راهی کانکس شود و به اطرافیانش اعلام کند اجازه نخواهد داد تمرینات با چنین اتفاقاتی تعطیل شود. شاهین در‌حال‌حاضر تنها با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته و تفاضل گل این تیم نیز منفی ۹ است. آنها با چهار گل زده دومین خط حمله ضعیف لیگ را در اختیار دارند و با 13 گل خورده عنوان بدترین خط دفاع لیگ را کسب کرده‌اند. آمار و ارقامی که نشان می‌دهد ویسی و شاگردانش باید هرچه سریع‌تر به روزهای خوب خود بازگردند در غیر این صورت نه‌تنها دشمنان ویسی، بلکه هواداران دیگر این تیم نیز خواستار جدایی گواردیولای وطنی خواهند شد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فرهیختگان  ،تاریخ انتشار: 17 مهر1398،کدخبر:163530 ،www.farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین