پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد: این ناوگان از گزارش‌های رسانه‌ای درباره بروز حادثه برای نفتکش ایرانی در دریای سرخ مطلع است اما اطلاعات بیشتر و دقیقی ندارد. «پت پاگانو» سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین جمعه اظهار داشت: ما از گزارش‌ها در این باره اطلاع داریم اما اطلاعات بیشتری نداریم. نفتکش ایرانی SABITY متعلق به شرکت ملی نفتکش صبح امروز در دو انفجار جداگانه احتمالا بر اثر اصابت موشک در ساعت‌های ۵ و ۵:۲۰ صبح در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار در بخش بدنه شد.

شعار سال: «پت پاگانو» سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین جمعه اظهار داشت: ما از گزارش‌ها در این باره اطلاع داریم اما اطلاعات بیشتری نداریم.

نفتکش ایرانی SABITY متعلق به شرکت ملی نفتکش صبح امروز در دو انفجار جداگانه احتمالا بر اثر اصابت موشک در ساعت‌های ۵ و ۵:۲۰ صبح در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار در بخش بدنه شد.

خوشبختانه همه کارکنان کشتی در وضعیت سالم و ایمن بوده و کشتی نیز اکنون در وضعیت با ثباتی قرار دارد و تنها بدنه کشتی اندکی آسیب دیده است.

بر خلاف برخی اخبار منتشر شده هیچ گونه حریقی در کشتی رخ نداده است.

برخی اخبار از احتمال تروریستی بودن حادثه و اصابت دو موشک به این نفتکش حکایت دارد.

بهای جهانی نفت در پی وقوع سانحه برای نفتکش ایرانی در دریایی سرخ بیش از ۲ درصد افزایش یافت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سايت خبري انتخاب ، تاریخ انتشار 19 مهر 98، کد خبر: 506429، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین