پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به مشکلات زیست محیطی شرکت هفت الماس گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، شرکت هفت الماس دارای دو مشکل زیست محیطی است که در مرداد ماه سال جاری به آنها هشدار داده شده و همچنان منتظر پاسخگویی هستیم.

شعارسال: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به مشکلات زیست محیطی شرکت هفت الماس گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، شرکت هفت الماس دارای دو مشکل زیست محیطی است که در مرداد ماه سال جاری به آنها هشدار داده شده و همچنان منتظر پاسخگویی هستیم.

گروه خبری خبرگزاری کار ایران (ایلنا) اقدام به تهیه گزارش میدانی از شرکت صنایع هفت الماس کرده است. آنچه در این بازدید مورد توجه قرار گرفت، مشکلات زیستی محیطی این شرکت بود. خبرگزاری ایلنا بنا بر رسالت حرفه‌ای اطلاع رسانی خود در این خصوص با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین به گفت‌وگو نشست.

حسن عباس نژاد، اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست استان قزوین در تاریخ 14 مرداد ماه سال جاری، آخرین گزارش خود را از شرکت هفت الماس تهیه کرده و طی نامه مکتوب به آن شرکت مهلت داده شده است که نسبت به رفع مشکل محیط زیستی خود سریعا اقدام کند که در صورت عدم همکاری قانونا با آنها برخورد خواهد شد.

وی اظهار کرد:‌ مشکل اصلی در مدیریت لجن تصفیه خانه است. لجن تصفیه خانه پس از آبگیری و خشک شدن به سایت پسماند ویژه عصر صنعت سبز کاسپین منتقل می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین مهمترین مشکل زیست محیطی شرکت صنایع هفت الماس را بحث پسماند عنوان کرد و افزود: لجن و پسماند نیمه جامد واحد، نگهداری می‌شود که این امر مشکلاتی از نظر مدیریت پسماند ایجاد می‌کند. در آخرین بازدید، از واحد خواسته شده است که پسماندها را در شرایط بهتر و به دور از عوامل جوی نگهداری کنند. زیرا وجود پسماند، مشکلات زیست محیطی برای خاک و آب منطقه ایجاد خواهد کرد.

وی بیان کرد:‌ حدود دو ماه پیش در بارگیری پسماند ویژه به مقصد عصر صنعت سبز کاسپین، وضعیت خودرو مطلوب نبوده است که از انتقال ممانعت بعمل آمد و از شرکت خواسته شده ملاحظات را رعایت کنند.

عباس نژاد با بیان اینکه اکثر دودکش‌ها سیستم کنترلی ندارند، گفت: 4 دودکش برای بویلر و 9 دودکش بر روی بخش‌های اسیدشویی و گالوانیزه و آنیل و نورد وجود دارد که اکثر آنها سیستم کنترلی ندارند.

وی تصریح کرد: سیستم آنلاین بر روی خروجی تصفیه خانه فعال نیست و بنا بر اعلام واحد، درحال تعمیر است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فصل اقتصاد ،تاریخ انتشار: 29 مهر 1398،کدخبر:433981 ،www.fasleqtesad.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
لجن و پسماند نیمه جامد واحد، نگهداری می‌شود که این امر مشکلاتی از نظر مدیریت پسماند ایجاد می‌کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین