پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۴۱۶۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای از تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ خبر داد.
شعار سال:سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای از تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ خبر داد.

سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری درخصوص اعلام تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ و ایجاد امکان برای ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که قبلاً کارت اعتباری تهیه کردند و همچنین داوطلبان جدید که قبلا برای ثبت‌نام اقدامی نکرده اند را منتشر کرد.
 
پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸، به منظور ایجاد فرصت مطالعه و حضور ذهن بیشتر برای داوطلبان، زمان برگزاری آزمون به روز جمعه ۲۹ آبان ماه تغییر پیدا کرده است.
 
 لذا به منظور فراهم کردن تسهیلات برای کلیه داوطلبان متقاضی بویژه آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر ثبت‌نام نکردند، ترتیبی اتخاذ شده تا متقاضیان بتوانند از روز شنبه یازدهم تا روز چهارشنبه پانزدهم آبان ماه پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به موارد ذیل نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

۱- داوطلبانی که قبلاً نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت‌نام اقدام کرده‌اند و موفق به ثبت نام نشده اند می‌توانند با اطلاعات همان کارت اعتباری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

۲- داوطلبانی که در زمان مقرر ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به قسمت خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

۳- داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام کردند می‌توانند در صورت تمایل در بازه زمانی فوق اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:4آبان1398،کد خبر:800402،snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین