پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۸۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه طی اطلاعیه‌ای از تمدید ۴ روزه ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی سال ۹۸ خبر داد.

شعار سال: متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

نظر به درخواست متقاضیان؛ بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز، زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال ۹۸ به مدت چهار روز تمدید شد.

مطابق این اطلاعیه متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۸ با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور در این آزمون ثبت نام کنند.

شایان ذکر است با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده جهت تهیه مدارک مربوطه و آپلود آن در فرم ثبت نام، حسب هماهنگی انجام شده با سازمان سنجش، آپلود مدارک تحصیلی و سابقه کار الزامی نبوده و داوطلبان می‌توانند ضمن اسکن یک فرم تعهد دست نویس مبنی بر ارائه مدارک فوق الذکر در مراحل بعدی، مدارک و مستندات را در زمان اعلام شده ارائه کنند. بدیهی است در صورت عدم ارائه هریک از مدارک و مستندات فوق الذکر، پذیرش متقاضیان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

تمامی متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس judiciarybar.ir/porseman و عضویت در تالار گفتمان، سوالات و موضوعات خود را مطرح نمایند و کارشناسان مرکز پاسخگوی سوالات آن‌ها خواهند بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 24 اسفند 98، کد مطلب: 7281940: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین