پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۳۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۷
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز ورود خودرو به کشور تحریم نیست، اما آمریکایی‌ها ورود قطعات خودرو به ایران را تحریم کردند. وی با اشاره به اینکه بنده اعتقاد دارم یک شغل یک پروژه است، افزود : این دغدغه رهبر معظم انقلاب است که مشکل و معضل بیکاری را رفع نماییم و اگر تولید رونق داشته باشیم، شغل‌های متناسب در کشور ایجاد می‌شود.وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: با اجرای آزمون عدالت استخدامی برقرار شده است و جذب نیروهای بومی خصوصا در حوزه معادن اقدامی خوب و پسندیده در استان زنجان است و ما هم تاکید داریم در جذب نیرو باید از جوانان بومی استان استفاده شود.

شعار سال: رضا رحمانی پیش از ظهر امروز در بازدید از گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان اظهار داشت: در یک سال گذشته خیال مان از زنجان راحت بوده و هیج مشکلی از استان زنجان گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه بنده اعتقاد دارم یک شغل یک پروژه است، افزود : این دغدغه رهبر معظم انقلاب است که مشکل و معضل بیکاری را رفع نماییم و اگر تولید رونق داشته باشیم، شغل‌های متناسب در کشور ایجاد می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: با اجرای آزمون عدالت استخدامی برقرار شده است و جذب نیروهای بومی خصوصا در حوزه معادن اقدامی خوب و پسندیده در استان زنجان است و ما هم تاکید داریم در جذب نیرو باید از جوانان بومی استان استفاده شود.

رحمانی با اشاره به اینکه تولید داخل راهکار حل مشکلات کشور و هدف اصلی و اساسی وزارت صمت است و باید این امر را به یک باور عمومی تبدیل کنیم و نهضت ساخت داخل هدف و محور اصلی کشور باشد، بیان کرد: برای بحث رونق تولید 7 محور را در نظر داریم که گروه ایران ترانسفو در این امر خوب عمل کرده است.

مقام عالی وزارت صمت با اشاره به اینکه سالیان سال اقلام مهمی مثل الکترود در صنعت فولاد، وارداتی بود، اضافه کرد: از روزی که این تحریم های جدید شروع شد، واحد تولید الکترود را شروع به احداث کردیم که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ایشان با تاکید بر اینکه انواع مواد معدنی در کشور داریم و این نعمت را خداوند در اختیار ما قرار داده است افزود: ما باید برای بهره برداری صحیح و بهینه برنامه ریزی کنیم و این هدف امروز جامعه ما است.

رحمانی با اشاره به اینکه مهم‌ترین نیاز صنعت امروز تامین نقدینگی و منابع مالی است، اضافه کرد: به علت عدم تامین نقدینگی ظرفیت برخی از واحد‌های تولیدی خالی و غیرفعال است‌.

وزیر صمت با اعلام اینکه امروز ورود خودرو به کشور تحریم نیست ولی ولی ورود قطعه برای ساخت داخل تحریم است، تاکید کرد: ما در تحریم هوشمندانه از سوی دشمنان قرار داریم و با همت جوانان و متخصصان کشور از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 9 آبان 98، کد خبر: 2130590، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین