پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 19
کد خبر: ۲۴۲۳۹۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد که مسمومیت دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در تأمین مواد اولیه غذایی بود.

شعارسال: «منصور غلامی»، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در خصوص "مسمومیت 200 نفر از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت" گفت: پیگیر شدم و خدارا شکر دانشجویان خوب شدند. موضوع مقداری بی‌توجهی در تأمین مواد اولیه غذایی بود. ظاهرا پیمانکار آنجا تازه کار بوده، رسیدگی شده و مشکلی برای بچه‌ها وجود ندارد.

 

او در خصوص «عوض شدن پیمانکار سلف دانشگاه علم و صنعت» اظهار کرد: اختیار تغییر پیمانکار آن با دانشگاه است، بستگی دارد به چه نتیجه‌ای برسند ظاهرا بررسی شده و اشکالی وجود ندارد. یکی از شروط ادامه کار پیمانکار تامین رضایت دانشگاه و دانشجویان است.

 

او در خصوص «فروخته شدن 200 صندلی پزشکی» گفت: این موضوع اصلا جزو وظایف وزارت علوم نیست و فرآیند آن خارج از کنکور بوده است. تا جایی که می دانم مشکل در فرآیند انتقال از خارج به داخل بوده که وزارت بهداشت، کارهای مجموعه پزشکی را انجام می‌دهد و وزارت علوم هم کارهای وزارت علوم را انجام می‌دهد. ظاهرا مقداری در آیین نامه انتقال از خارج به داخل، اشکال وجود داشته است.

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10آبان1398، کدخبر: 917916، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین