پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
طبق گزارش این روزنامه، دولت ایتالیا مجوز استفاده شرکت ایرانی از فرودگاه‌های این کشور را از ۱۵ دسامبر (۲۴ آذرماه) سال جاری لغو خواهد کرد. منابع خبری روز جمعه گزارش داده‌اند دولت ایتالیا تسلیم فشارهای آمریکا شده و پروازهای یک شرکت هواپیمایی ایرانی را ممنوع کرده است.پایگاه «نشنال»، امروز جمعه گزارش داده دولت ایتالیا با تسلیم در برابر فشارهای دیپلماتیک آمریکا، تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به داخل این کشور را ممنوع کرده است.

شعار سال: منابع خبری روز جمعه گزارش داده‌اند دولت ایتالیا تسلیم فشارهای آمریکا شده و پروازهای یک شرکت هواپیمایی ایرانی را ممنوع کرده است.

پایگاه «نشنال»، امروز جمعه گزارش داده دولت ایتالیا با تسلیم در برابر فشارهای دیپلماتیک آمریکا، تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به داخل این کشور را ممنوع کرده است.

روزنامه ایتالیایی «LA STAMPA» هم به تسلیم شدن دولت این کشور در برابر فشار آمریکا اشاره کرده و نوشته ایتالیا تصمیم گرفته پروازهای این شرکت هواپیمایی ایران به شهرهای رم و میلان را متوقف کند.

طبق گزارش این روزنامه، دولت ایتالیا مجوز استفاده شرکت ایرانی از فرودگاه‌های این کشور را از ۱۵ دسامبر (۲۴ آذرماه) سال جاری لغو خواهد کرد.

«LA STAMPA» نوشته لغو مجوز پرواز شرکت ماهان از جمله مهم‌ترین مسائلی بوده که در دستور کار سفر «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا به ایتالیا در ماه گذشته قرار داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار 10 آبان 98، کد خبر: 696290، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین