پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۰۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
جبرئیل حسن‌اف، کشتی‌گیر مسلمان تیم ملی آذربایجان که برای شرکت در لیگ برتر آزاد ایران، به عضویت تیم «تا ثبت جهانی توس» درآمد و در هفته اول مسابقات نیز این تیم را در مبارزه با دانشگاه آزاد اسلامی همراهی کرده و مقابل علیرضا قاسمی به پیروزی رسید، این هفته نیز نماینده خراسان رضوی را در دیدارهای حساسش برابر رعد ستارگان ساری و دانشگاه آزاد اسلامی همراهی خواهد کرد.او در مدت حضورش در ایران، قصد دارد که مدال برنز المپیک، دو مدال نقره و دو برنز جهانش را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کند.
شعارسال: کشتی‌گیر خارجی تیم «تا ثبت جهانی توس» قصد دارد ۵ مدال جهانی و المپیکش را به موزه امام رضا«ع» اهدا کند.
 
 جبرئیل حسن‌اف، کشتی‌گیر مسلمان تیم ملی آذربایجان که برای شرکت در لیگ برتر آزاد ایران، به عضویت تیم «تا ثبت جهانی توس» درآمد و در هفته اول مسابقات نیز این تیم را در مبارزه با دانشگاه آزاد اسلامی همراهی کرده و مقابل علیرضا قاسمی به پیروزی رسید، این هفته نیز نماینده خراسان رضوی را در دیدارهای حساسش برابر رعد ستارگان ساری و دانشگاه آزاد اسلامی همراهی خواهد کرد.
 
او در مدت حضورش در ایران، قصد دارد که مدال برنز المپیک، دو مدال نقره و دو برنز جهانش را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کند.
 
در این رابطه سیدمسعود ریاضی رئیس هئیت کشتی استان خراسان رضوی به تسنیم گفت: جبرئیل حسن‌اف شیعه است، و کشتی‌گیر آذربایجانی هم به خاطر ارادتی که به امام رضا (ع) دارد، علاقه مند است به عنوان اولین ورزشکار غیر ایرانی این مهم را انجام دهد. در این خصوص منتظر اعلام زمان مراسم اهدای مدال‌ها از سوی آستان قدس هستیم.
 
این در حالی است که حسن یزدانی کشتی‌گیر ملی‌پوش تیم «تا ثبت جهانی توس» نیز در هفته‌های گذشته مدال‌هایش را به موزه امام رضا «ع» اهدا کرد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری خبرآنلاین   ،تاریخ انتشار:  12 آبان 1398،کدخبر: 1317053 ،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین