پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷
مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان در ادامه با بیان این که این طرح برای حفظ منابع طبیعی، جلوگیری از قطع درختان جنگل‌ها و استفاده بهینه از انرژی در روستاهای حاشیه ی جنگل ها اجرا می شود گفت: تاکنون 294 آبگرمکن خورشیدی در ۱۲ روستای این استان نصب شده است.

شعارسال:  خلیل آقاجانلو مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان از نصب و راه اندازی 20 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در روستای طرازوج خبر داد و گفت: این روستا دارای 30 خانوار است که 20 خانوار آنان سکنه ی دائمی می باشند.

وی افزود: در همین راستا آبگرمکن های خورشیدی به ساکنین دائمی روستاهای شناسایی شده ی این طرح تحویل داده می شود.

آقاجانلو روند اجرای طرح آبگرمکن خورشیدی در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اهالی روستای طرازوج از طرح نصب آبگرمکن خورشیدی در این روستا استقبال کرده اند.

مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان در ادامه با بیان این که این طرح برای حفظ  منابع طبیعی، جلوگیری از قطع درختان جنگل‌ها و استفاده بهینه از انرژی در روستاهای حاشیه ی جنگل ها اجرا می شود گفت: تاکنون 294 آبگرمکن خورشیدی در ۱۲ روستای این استان نصب شده است.

آقاجانلو حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی و ملی را از جمله رسالت های مهم این اداره کل برشمرد و افزود: در سال جاری نیز چند روستا در استان به منظور نصب آبگرمکن خورشیدی شناسایی شده است.

وی همچنین اظهار داشت: این طرح در تمامی روستاها به صورت رایگان انجام می شود و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده هزینه آبگرمکن ها در سال جاری از محل صندوق توسعه ملی تامین خواهد شد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 13آبان1398، کدخبر: 920182، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین