پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
روسیه اعلام کر که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور در مذاکره تلفنی با جان کری همتای آمریکایی خود، اوضاع سوریه و همچنین اقدام اخیر تروریست ها در استفاده از سلاح شیمیایی در این کشور را بررسی کرد.

شعارسال: در این رایزنی که روز جمعه انجام گرفت، وزیر خارجه دو کشوردر باره راهکارهای مختلف ادامه روند حل سیاسی بحران سوریه مذاکره کردند.

وزارت خارجه روسیه در این باره اعلام کرد: لاوروف و کری به عنوان وزیران خارجه دو کشور رییس گروه حامیان بین المللی سوریه، بر لزوم گام های لازم در چارچوب مصوبه های این گروه و شورای امنیت سازمان ملل تاکید کردند.

وزیر خارجه روسیه در این مذاکرات همچنین بر لزوم برخورد قاطع تر و همکاری بیشتر برای سرکوب جدی تر گروه های تروریستی تاکید کرد و گفت که گستاخی روزافزون تروریست ها موجب وارد شدن تلفات بیشتر می شود.

لاوروف در پایان استفاده تازه گروه های تروریستی تحت حمایت آمریکا از جمله نورالدین الزنکی از سلاح سیمیایی را در منطقه حلب مطرح کرد و آن را جنایت علیه مردم سوریه خواند که باید چنین اقدام هایی محکوم شود.

گروه گروه کشورهای غربی-عربی ضد سوری پنج سال پیش با جذب تندروترین تروریست های تکفیری و سازماندهی گروه های تروریستی مختلف برای جنگ در سوریه، این کشور و عراق را گرفتار نبردهای داخلی کردند که تاکنون ده ها هزار کشته، میلیون ها آواره و ویرانی های گسترده برجای گذاشته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 15 مرداد 1395، کدمطلب: 82176561 (5483338) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین