پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۹۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: در طول چند سال گذشته خیلی تلاش کردیم تیم‌های صاحب‌نامی چون استقلال و پرسپولیس در حوزه بسکتبال تیم‌داری کنند اما فعلا میسر نشده است.
شعارسال: نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: در طول چند سال گذشته خیلی تلاش کردیم تیم‌های صاحب‌نامی چون استقلال و پرسپولیس در حوزه بسکتبال تیم‌داری کنند اما فعلا میسر نشده است.
 
فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال، درباره حضور بانوان در سالن برای تماشای بازی مهرام و شیمیدر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بله خوشبختانه این اتفاق رخ داد چراکه بازی جذابی را داشتیم البته صبح هم لیگ بانوان را داشتیم خوشحالم که استقبال خوبی از مسابقات شد و بازی خوبی را تماشا کردیم.
 
او درباره 14 تیمی شدن لیگ امسال نیز گفت: امسال به بسکتبال توجه ویژه ای داریم، در همین راستا و برای توسعه این رشته لیگ را با افزایش تیم‌ها استارت زدیم که قطعا از نظر کیفی نیز روی کیفیت مسابقات و در مجموع لیگ تاثیرگذار خواهد بود.
 
شجاعی در پاسخ به این سوال که آیا برای بانوان هم برنامه‌ای درخصوص افزایش تیم‌ها دارید یا خیر؟ گفت: بله قطعا اینطور خواهد بود. حداقل در طول چند سال گذشته خیلی تلاش کردیم تیم‌های صاحب نامی چون استقلال و پرسپولیس در حوزه تیم‌داری کنند اما فعلا میسر نشده ولی بدون شک برای سال‌های پیش رو این سیاست را در بخش بانوان هم دنبال خواهیم کرد.
 
وی افزود: لیگ بانوان امسال 12 تیمی است و تیم‌های خوبی هم حضور دارند. در کل خوشبختانه بخش بانوان هم در این فرصت کوتاه روند رشدی خوبی داشته همین چند روز پیش بسکتبال سه نفره دانشجویان ما مقام سومی جهان را کسب کرد. قطعا برای پیشرفت این بخش دنبال اسپانسر هستیم تا به امید خدا شاهد درخشش بیشتری در این بخش باشیم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  برنا   ،تاریخ انتشار:  18 آبان 1398،کدخبر:  921457  ،  www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین