پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
سرمربی پرسپولیس یک بازی از همراهی تیمش در لیگ برتر محروم شد.

شعار سال: کمیته انضباطی پس از بررسی مصاحبه گابریل کالدرون، سرمربی تیم پرسپولیس تهران با جراید مبنی بر این که "امیدوارم نتیجه در زمین فوتبال تعیین شود" که متن آن به نوعی افترا به برگزار کنندگان مسابقه فوتبال است که برای تیم خاصی نتایجش را در خارج از زمین بازی تعیین می‌کنند و پس از بررسی طبق ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، مصاحبه کالدرون را مصداق افترا و نشر اکاذیب دانسته و وی را به یک جلسه محرومیت از مسابقه رسمی تیم خود محکوم کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی پس از بررسی مصاحبه گابریل کالدرون، سرمربی تیم پرسپولیس تهران با جراید مبنی بر این که "امیدوارم نتیجه در زمین فوتبال تعیین شود" که متن آن به نوعی افترا به برگزار کنندگان مسابقه فوتبال است که برای تیم خاصی نتایجش را در خارج از زمین بازی تعیین می‌کنند و پس از بررسی طبق ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، مصاحبه کالدرون را مصداق افترا و نشر اکاذیب دانسته و وی را به یک جلسه محرومیت از مسابقه رسمی تیم خود محکوم کرد.

در ضمن به ایشان تذکر داده می‌شود چنانچه این رفتار در آینده ادامه داشته باشد مجازات‌های شدیدتری برای این سرمربی در نظر گرفته می شود. این رای قطعی است.

تیم سپید رود رشت نیز به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری و استفاده تماشاگران از شعارهای موهن در دیدار برابر استقلال خوزستان به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ 18 آبان 98، کد مطلب: 511494: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین