پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به توان دفاعی این نیرو برای مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان گفت : امروز نیروی زمینی سپاه به تجهیزات نظامی مدرن مجهز شده است.

شعار سال: فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به توان دفاعی این نیرو برای مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان گفت : امروز نیروی زمینی سپاه به تجهیزات نظامی مدرن مجهز شده است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم اختتامیه دوره رسته ای مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) این نیرو در اصفهان با بیان اینکه دانشگاه امیرالمومنین در سال های اخیر پیشرفت قابل قبولی داشته است، گفت: رزمندگان و پیشکسوتان مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین برای انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیده اند و جانفشانی ها کردند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه این مجتمع در دوران دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین که امروز با تلاش ، همت و مجاهدت تبدیل به دانشگاه شده است، می بایست بیش از گذشته به نقش آفرینی تاثیر گذار و تعیین کننده در ماموریت های نیروی زمینی سپاه بپردازد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه امروز نیروی زمینی سپاه به تجهیزات نظامی مدرن مجهز شده است، گفت: برای بکارگیری تجهیزات اگر نیروی کارآمد و توانمند حضور نداشته باشد، تجهیزات نظامی کاربری نخواهد داشت؛ از این رو مهارت در صحنه نبرد اهمیت بسیاری دارد.

سردار پاکپور با اشاره به اهمیت توانمندی یگان های زرهی در صحنه نبرد یادآور شد: یگان های با تجربه می توانند بهترین عملکرد را در صحنه نبرد رقم بزنند و پرورش مهارت ها و توانایی ها در صحنه نبرد نیازمند یک نیروی نظامی کارکشته است. مهارت ها در صحنه نبرد به دست می آید و گسترش بنیان این مهارت ها وظیفه دانشگاه است.

حملات سایبری ‌آمریکا را خنثی کردیم

سردار غلامرضا جلالی، در پاسخ به سئوالی در مورد محصولات تراریخته و اثرات زیانبار آن در کشور، گفت: تراریخته در واقع ترکیبی از حوزه بیوتکنولوژی است که ورود این محصولات در برخی از حوزه‌ها هم به دلیل حضور عناصر سودطلب و مفسده‌جو از مسیر کلی خارج شده است.

براساس آنچه تسنیم نوشته است، سردار جلالی با بیان اینکه در مجموع به نظر می‌رسد در حوزه تراریخته می‌توانیم توسعه تحقیق و پژوهش برای رسیدن به فن آوری‌ها نو و قابل اطمینان داشته باشیم، گفت: کشت آزمایشی محصولات تراریخته در کشور باید کاملا محدود شود، به دلیل اینکه این اقدام می‌تواند دستاوردهای خطرناکی برای کشور و مردم داشته باشد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: آمریکایی‌ها در اظهارات اخیر خود بعد از سرنگونی پهپاد اعلام کردند که ما پاسخ انهدام پهپاد توسط ایران را در حوزه سایبری داده‌ایم، ما بعد از بررسی‌ها متوجه شدیم که سپر دفاعی ایران در تجهیزات حساس توانسته این حملات را شناسایی و متوقف کند،در واقع ما هیچ اثر خارجی از این حملات دشمن ندیدیم.

سردار جلالی در پاسخ به این سوال که کدام کشور بیشترین حملات سایبری را به تاسیسات هسته‌ای ایران داشته است، گفت: در حوزه هسته‌ای بعد از حمله استاکس‌نت در این مقیاس حمله‌ای نداشته‌ایم و اقدامات دفاعی که در حوزه هسته‌ای انجام شده توانسته هر نوع تهدید از این جنس را کنترل، مدیریت و خنثی کند، اگر برخی نفوذهای سطح پایین سایبری را حذف کنیم در سطوح عملیاتی و راهبردی هیچ حمله جدی نداشتیم که این موضوع نتیجه اجرای راهبردهای موفق پدافند سایبری است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین،تاریخ انتشار:20آبان1398،کد خبر:1319846،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین