پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۴۵۱۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه فرزندان اعضای هیئت علمی سهمیه جابه‌جایی دارند، گفت: ما باید شرایط و امکانات رفاهی برای اساتید فراهم و با امتیاز دادن آن‌ها را دل‌گرم کنیم.

شعار سال:رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه فرزندان اعضای هیئت علمی سهمیه جابه‌جایی دارند، گفت: ما باید شرایط و امکانات رفاهی برای اساتید فراهم و با امتیاز دادن آن‌ها را دل‌گرم کنیم.


میررضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز، درباره امتیازاتی که برای فرزندان اعضای هیئت علمی در دانشگاه در نظر گرفته می‌شود، گفت: فرزندان اعضای هیئت علمی به هیچ عنوان در کنکور سهمیه ندارند. طبق مصوبه‌ای که در هیئت علمی تصویب شده، فرزندان این اعضا سهمیه جابه جایی دارند و این حق اعضای هیئت علمی است.

رئیس دانشگاه تبریز تصریح کرد: تاکنون هیچ یک از فرزندان اعضای هیئت علمی بدون آزمون کنکور در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل نبوده اند، فقط چند مورد جابه جایی داشتیم.

وی در ادامه گفت: این جابه جایی مختص به فرزندان اعضای هیئت علمی نیست و به ما این اجازه داده شده که اگر کسی نیاز به جابه ‌جایی داشت با درخواست آن موافقت کنیم.

مجیدی بیان کرد: جابه‌جایی دانشجویان با توجه به رشته مربوطه انجام می‌شود و در ازای آن مبلغی دریافت می‌شود. بر فرض مثال؛ اگر دانشجویی در دانشگاه دیگری مشغول به تحصیل و محل سکونت خود در تبریز باشد، با توجه بررسی‌های انجام شده با انتقال آن موافقت می‌شود و به عنوان دانشجویی شبانه مشغول به تحصیل خواهد بود و مبلغی از آن دریافت می‌شود، اما اگر این جابه جایی برای فرزندان اساتید صورت بگیرد مبلغی دریافت نمی‌شود.

رئیس دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: ما باید شرایط و امکانات رفاهی برای اساتید خود فراهم کنیم بعضی از اساتید از کشور‌های مجاور با مزایای بالا دعوت به همکاری می‌شوند، اما حاضر به مهاجرت نیستند و ما باید با امتیاز دادن آن‌ها را دل‌گرم کنیم.

وی گفت: ما سعی کرده‌ایم شرایط مناسبی برای تحصیل دانشجویان فراهم کنیم اگر دانشجویی از دانشگاه دیگری به دانشگاه انتقال یابد و معدل بالا یا شرایط مالی مساعدی نداشته باشد مبلغی از آن دریافت نمی‌کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخییص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:22آبان1398،کد خبر:804291،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
1
خوبه والا دیگه ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین