پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۴۲۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
عیسی قبادی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: با برند سازی محصولات شاخص شوینده، کاشی،سرامیک و مواد غذایی می توانیم در بازارهای خارجی بیشتری حضور یافته وتولیدات قزوین را معرفی کنیم.

شعار سال: سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: با برند سازی محصولات شاخص شوینده، کاشی،سرامیک و مواد غذایی می توانیم در بازارهای خارجی بیشتری حضور یافته وتولیدات قزوین را معرفی کنیم.

عیسی قبادی در دیدار با اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین که ظهر دوشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: بخش خصوصی در قزوین ظرفیت بالایی دارد که با کمک دولت باید بتوانیم از توانمندی های استان بخوبی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: ساختار اتحادیه صادرکنندگان یک تشکل خصوصی و غیر انتفاعی است که می تواند در شناسایی و حل مشکلات به دولت کمک کند و نگاه ما بهره گیری از این طرفیت برای تسهیل در امور صادرکنندگان و تولیدکنندگان است.

برندسازی در محصولات شاخص استان قزوین در اولویت قرار گیرد

قبادی یادآورشد: استان قزوین در بخش شوینده ها، کاشی و سرامیک، مواد غذایی توانمندی های بالایی دارد که اگر بتوانیم در زمینه های شاخص خود نسبت به برند سازی محصولات اقدام کنیم می توان در بازارهای بین المللی بیشتری حضور یافت.

سرپرست معاونت اقتصادی استان قزوین تصریح کرد: همیشه یک تولید کننده نمی تواند صادرکننده موفقی باشد لذا بهتر است در اتحادیه از حضور تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برای پیشبرد بهتر امور استفاده کرد.

وی افزود: هماهنگی بیشتر بین سازمانهای صمت و جهاد کشاورزی برای تسهیل در امور صادرکنندگان، دقت در کیفیت محصول و مراقبت از کنترل سموسم مازاد در کالاهای کشاورزی از دیگر کارهایی است که می تواند سلامت محصول صادراتی را تضمین کند.

برندسازی در محصولات شاخص استان قزوین در اولویت قرار گیرد

قبادی از برگزاری جشنواره تولیدکنندگان محصول ارگانیک در تاکستان تشکر کرد و اظهارداشت: این رویکرد می تواند به تقویت تولید محصولات سالم کمک کند.

وی بیان کرد: مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی راهکار عملی در حمایت از کارآفرینان است که آن را با جدیت در استان دنبال می کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:27آبان1398،کد خبر:4774902،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین