پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

توسعه بازار و برندسازی در بخش تعاون ضروریست

رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: توسعه بازار و برندسازی در بخش تعاون ضروری است تا به نام تجاری تعاونی‌ها هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص کند.
شعارسال: رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: توسعه بازار و برندسازی در بخش تعاون ضروری است تا به نام تجاری تعاونی‌ها هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص کند.

در راستای آشنایی با ظرفیت‌های شبکه تعاون روستایی استان قزوین، 45 نفر از مدیران عامل تعاونی‌های روستایی، کشاورزی و تولید استان اصفهان از ایستگاه جمع‌آوری شیر شرکت تعاونی گاوداران صنعتی قزوین، فروشگاه‌های مصرف، کارخانه خوراک دام شرکت تعاونی گاوداران بویین‌زهرا و شرکت تعاونی تولید سگزآباد صبح امروز بازدید کردند. رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین در این بازدید گفت: این بازدید به منظور آشنایی با پیشرفت‌های بخش کشاورزی و به‌روزرسانی آگاهی و اطلاعات بخش تعاون روستایی انجام شد. وی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولیدی روستاها و اشتغالزایی تصریح کرد: کشاورزی استان باوجود تمام محدودیت‌ها و دشواری‌ها، از ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال و تولید برای بازارهای داخلی و خارجی برخوردار است. ابراهیم‌پور با بیان اینکه هدایت اعضا و بالابردن سطح آگاهی اعضای تعاونی‌ها در هدایت و تشویق و پویایی تعاونی‌ها بسیارمهم است، تأکید کرد: توسعه بازار و برندسازی در بخش تعاون ضروری است به طوری که به نام تجاری تعاونی‌ها هویت مشخصی داده و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری، تاریخ انتشار: 12 آبان 1396، کدخبر: 29945، www.aniportal.ir

خبرهای مرتبط
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین