پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
مشاور معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: تنها ۳۰ درصد از پرونده هایی که به دادگاه مطبوعات می رسد منجر به صدور رای می شود و مابقی حل و فصل می شود.
شعارسال: مشاور معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: تنها ۳۰ درصد از پرونده هایی که به دادگاه مطبوعات می رسد منجر به صدور رای می شود و مابقی حل و فصل می شود.
 
مهدی افتخاری بعدازظهر پنجشنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: حوزه رسانه و خبررسانی بسیار مهم است و در دنیا به عنوان پایه چهارم حاکمیت شناخته می شود.
 
وی افزود: با تلاش همکاران دادگستری، شرایطی برای خبرنگاران ایجاد کرده ایم که قلم آن هنگام بازتاب مشکلات نلرزد و تنها ۳۰ درصد از پرونده هایی که به دادگاه مطبوعات می رسد منجر به صدور رای می شود و مابقی حل و فصل می شود.
 
افتخاری بیان کرد: به منظور حل مشکلات خبرنگاران شورای حل اختلاف رسانه را در کشور راه اندازی کردیم تا قبل از اینکه پرونده ها به دادسرا برسد رفع ابهام و سازش انجام شود.
 
وی اضافه کرد: شکایت از سینما، رسانه ها و جراید هم در این شورای رسیدگی می شود.
 
افتخاری گفت: کشور به خبرنگار تحقیقی نیاز دارد ولی اکثر خبرنگارها جامعه به دنبال بیزینس هستند، قطعاً کسب درآمد از نوشتن خبر لازم است اما باید اصولی رعایت شود که مشکلی برای جامعه ایجاد نشود.
 
وی با تأکید بر این که به عنوان خبرنگار نباید به آتش نیمه افروخته درگیری ها بدمیم و آن را فروزان کنیم، اظهارکرد: اصحاب رسانه می توانند جریان ساز باشند و امیدواریم آن  ها تحولی در جامعه ایجاد کنند.
 
افتخاری به سامانه سجام اشاره کرد و افزود: بزرگترین شبکه مردمی و نخبگانی علیه آسیب های اجتماعی راه اندازی شده و هزار و ۵۰ نفر گلستانی تاکنون در این سامانه ثبت نام کرده اند.
 
وی با بیان اینکه سامانه سجام بالغ بر ۹۲ هزار عضو دارد، گفت: راه اندازی سامانه سجام بحث خدمت مردم به مردم و مطالبه گری از مسئولان برای مردم است.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر   ،تاریخ انتشار:     30   آبان 1398،کدخبر:   4777706،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
باید رسانه های زرد برخورد قطعی بشه تا بین مردم هم اخبار نادرست شایع نشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین