پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۰۴۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
سعید ملایی پس از اعلام پناهندگی خود به کشور آلمان در رقابت های گرند اسلم جودو ۲۰۱۹ ژاپن با پرچم فدراسیون جهانی به مصاف حریفان خود رفت.

شعارسال: جودوکار پناهنده کشورمان در رقابت‌های گرند اسلم، ضربه فنی و حذف شد.
 
 سعید ملایی پس از اعلام پناهندگی خود به کشور آلمان در رقابت های گرند اسلم جودو   ۲۰۱۹ ژاپن با پرچم فدراسیون جهانی به مصاف حریفان خود رفت.
 
او در این مسابقات نتوانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و پس از پیروزی برابر نمایندگان آرژانتین و کره جنوبی در دیدار سوم خود مقابل ورزشکار ژاپنی تن به شکست داد و در گروه شانس مجدد رو در روی فرانک ون دیولت از هلند قرار گرفت و پس از ضربه فنی شدن از کسب مدال بازماند.
 
لازم به ذکر است که ملایی پس از حذف در مسابقات جهانی ژاپن تصمیم گرفت به ایران باز نگردد و با سفر به آلمان در خواست پناهندگی کرد.
 
ملایی با پرچم ایران توانسته بود قهرمان جهان شود و رنک نخست وزن خود باشد اما او حالا پس از نمایندگان رژیم صهیونیستی و بلژیک در رده سوم قرار گرفته است و هنوز نتواسته سهمیه رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.
 
او برای کسب سهمیه باید در چند مرحله بعدی رقابت های گرند اسلم حضور یابد.
 


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری    باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار:  2    آذر 1398،کدخبر:  7147552  ،www.yjc.ir
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین