پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۳۷۰
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز با استعفای محمود حجتی از وزارت جهاد کشاورزی موافقت و با صدور حکمی عباس کشاورز را به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز با استعفای محمود حجتی از وزارت جهاد کشاورزی موافقت و با صدور حکمی عباس کشاورز را به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.

عباس کشاورز از سال ۹۲ معاون وزارت جهاد کشاورزی در امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی فعالیت داشته است؛ او همچنین چندی پیش رئیس انجمن آبیاری و زهکشی ایران هم بوده که مقالات متعددی در این زمینه به ثبت رسانده است.

کشاورز مقالات و تالیفات بسیاری در زمینه کشاورزی دارد که مهم‌ترین مقاله علمی او با عنوان «برآورد ارزش اقتصادی آب از دست رفته ناشی از ضایعات محصولات کشاورزی زراعی و باغی آبی، از مرحله برداشت تا قبل از مصرف» در دو فصلنامه آب و توسعه پایدار منتشر شد.

او همچنین تجربه، دانش، ارتباط گسترده با خانه کشاورز و اتاق بازرگانی و تسلط بسیار بالایی بر مباحث کشاورزی، آب و تحقیقات دارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:4آذر1398،کد خبر:7150356،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین