پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۹۳۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در حکمی سرپرست بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی را معرفی کرد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر علی اسحاقی در حکمی «دکتر نوید داداش پور دواچی» را به عنوان سرپرست بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:
"نظر به تعهد، تجارب و دانش ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم تحقیق و تولید فرآورده های بیولوژیک و به موجب این حکم به عنوان سرپرست بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی منصوب می گردید."

همچنین دکتر اسحاقی در پیامی جداگانه از دکتر روزبه فلاحی رئیس پیشین بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی قدردانی کرد.
در بخشی از این پیام آمده است:

"با احترام از زحمات و تلاش های بی دریغ جنابعالی در طول دوران تصدی رئیس بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی قدردانی و تشکر به عمل می آید."

مراسم تودیع و معارفه رئیس بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه رازی با حضور دکتر علی آمقی رودسری معاون تولید فرآورده های بیولوژیک ، دکتر متدین سرپرست مدیریت پشتیبانی تولید فرآورده های بیولوژیک و کارکنان بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی این موسسه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات دکتر روزبه فلاحی تقدیر و دکتر نوید داداش پور دواچی به عنوان سرپرست جدید بخش تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی معرفی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ 6 آذر 98، کد مطلب: 53697: www.hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین