پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷
نیلوفر عبدی سرمربی تیم ملی هاکی بانوان ایران گفت: واقعا نیاز است که حتی از مربی خارجی در بخش چمن استفاده شود و مربیان ایرانی کنار آن‌ها باشند تا زمانی که در هر دو بخش بانوان و آقایان این رشته رونق بگیرد.

شعار سال:سرمربی تیم ملی هاکی بانوان ایران گفت: واقعا نیاز است که حتی از مربی خارجی در بخش چمن استفاده شود و مربیان ایرانی کنار آن‌ها باشند تا زمانی که در هر دو بخش بانوان و آقایان این رشته رونق بگیرد.

 نیلوفر عبدی سرمربی تیم ملی هاکی بانوان ایران در خصوص وضعیت تیم ملی هاکی روی چمن بانوان بیان کرد: با فعالیت‌هایی که قدیمی در بخش چمن انجام داد، برای اولین بار در تاریخ هاکی بانوان مسابقات رده سنی پایه ما در رشته هاکی روی چمن برگزار شد‌. در واقع المپیاد استعداد‌های برتر ما در بخش چمن بود و این اولین بار در تاریخ هاکی بانوان محسوب‌ می‌شد. در سال‌های قبل چندین اردوی هاکی روی چمن بانوان داشتیم اما هیچگاه مسابقه‌ای در این بخش نداشتیم. خداراشکر فدراسیون در بخش مسابقات شروع به فعالیت کرده و انشاالله به زودی هم در بخش استعدادهای برتر و هم در رده سنی بزرگسالان در دو رشته هاکی داخل سالن و روی چمن اردوهایی برگزار خواهیم کرد‌.

وی افزود: در حال حاضر تیم‌های ملی ما برای مسابقات آسیایی آماده می‌شوند که دو سال دیگر برگزار خواهد شد و در این رقابت‌ها سهمیه مسابقات جام جهانی هاکی داخل سالن نیز توزیع می‌شود.

عبدی اظهار داشت: هاکی روی چمن را ما از بخش پایه شروع می‌کنیم و حتی آقایان ما هم اختلاف سطح بسیار زیادی با کشورهای دیگر داریم. سال‌های قبل در بخش چمن هیچ فعالیت نداشتیم، اما در بخش سالن قهرمان آسیا هستیم و در جهان حرفی برای گفتن داریم. انشاالله با کارهایی که در آینده قرار است انجام شود، با سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام می‌شود و مربی کنفدراسیون آسیا به ایران آمد و بازآموزی انجام شد که این‌های قدم‌های بسیار خوبی برای این رشته است‌.

سرمربی تیم هاکی بانوان ایران در پایان گفت: متاسفانه حتی مربیان، مدرسان، بازیکنان و داوران ما در بخش چمن قوی نیستند و معدود افرادی هستند که از بخش روی چمن اطلاعاتی دارند ولی به صورت حرفه‌ای نیست. واقعا نیاز است که حتی از مربی خارجی در بخش چمن استفاده شود و مربیان ایرانی کنار آن‌ها باشند تا زمانی که در هر دو بخش بانوان و آقایان این رشته رونق بگیرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:8آذر1398،کد خبر:www.borna.news، 929479

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
پس وزارت ورزش داره چیکار میکنه !!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین