پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
رئیس فدراسیون جهانی کاراته، اضافه شدن این رشته ورزشی به برنامه بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۲۲ را دستاور بزرگی عنوان کرد.

شعار سال:رئیس فدراسیون جهانی کاراته، اضافه شدن این رشته ورزشی به برنامه بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۲۲ را دستاور بزرگی عنوان کرد.

 هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) با اضافه شدن کاراته به برنامه بازی‌های المپیک جوانان 2022 موافقت کرد که قرار است به میزبانی داکار، پایتخت کشور سنگال برگزار شود. این تصمیم نقطه عطف برجسته دیگری برای این رشته ورزشی است و این فرصت را به کاراته می‌دهد تا بعد از بازی‌های المپیک جوانان 2018 در بوینس آیرس و بازی‌های المپیک 2020 در توکیو ، ارزش‌های خود را بار دیگر در صحنه المپیک نشان دهد.

کاراته که حضوری موفق در بازی‌های المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس داشت، حالا حضورش در برنامه بزرگترین رویداد ورزشی جوانان در جهان ادامه پیدا خواهد کرد. این رشته ورزشی که اولین حضورش در بازی‌های المپیک را در بازی‌های المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس تجربه کرد، تورنمنتی هیجان‌انگیز را در آنجا داشت به طوری که تاریخ این رشته را برای همیشه تغییر داد.

آنتونیو اسپینوس، رئیس فدراسیون جهانی کاراته در این خصوص گفت: «این تصمیم که کاراته را وارد برنامه بازی‌های المپیک جوانان 2022 کرد، دستاورد بزرگی برای رشته ورزشی ما است. کاراته در داکار جذابیت‌ چشمگیر جوانان خود را به معرض نمایش خواهد گذاشت و بار دیگر ثابت خواهیم کرد که کاراته شایستگی حضور در هسته اصلی بازی‌های المپیک را دارد. اطمینان دارم که کل کاراته جهان این خبر شکفت‌انگیز را جشن خواهند گرفت؛ همه ما با اتحاد برای تجربه این لحظه برجسته برای کاراته آماده هستیم».

بازی‌های المپیک جوانان 2022 قرار است بین تاریخ‌های 21 اکتبر 2022 (29 مهر 1401) تا 15 نوامبر (24 آبان 1401) به میزبانی داکار در سنگال برگزار شود. قرار است در این تورنمنت، 6 بخش از کومیته (سه بخش مردان و سه بخش زنان) برگزار شود و تعداد شرکت‌کنندگان هم از 8 ورزشکار در هر بخش به 12 ورزشکار در هر بخش افزایش یابد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:13آذر1398،کد خبر:109331،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین