پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۱۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
احسان قاضی زاده هاشمی از نمایندگان مجلس امروز فاش کرد در جریان مذاکرات یکی از باشگاهها با یکی از مربیان خارجی، 2 میلیون دلار ناپدید شده و باید به زودی مسئولان باشگاه فوق برای توضیح در این زمینه به دادگاه بروند.

شعار سال:یکی از نمایندگان مجلس امروز فاش کرد در جریان مذاکرات یکی از باشگاهها با یکی از مربیان خارجی، 2 میلیون دلار ناپدید شده و باید به زودی مسئولان باشگاه فوق برای توضیح در این زمینه به دادگاه بروند.

 اتفاقی در یکی از باشگاههای لیگ برتری رخ داده که در نوع خود عجیب است. در ماجرای تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره مسایل مالی بعضی از باشگاهها مشخص شده در قرارداد یک مربی خارجی 2 میلیون دلار ناپدید شده است. عوامل این اتفاق باید به زودی در دادگاه حاضر شوند و پاسخگو باشند. این را احسان قاضی زاده هاشمی نماینده فریمان و عضو فراکسیون ورزش تائید کرد و گفت: «یک بار برای پرداخت دستمزد مربی خارجی یکی از باشگاه های ورزشی به ترکیه رفتند و عنوان شد که او بابت دو فصل حضور 5 میلیون دلار می‌خواهد در حالی که وقتی با او ملاقات کردند گفت طلب من 3 میلیون دلار است و معلوم نیست دو میلیون دلار دیگر چه شده است!»

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:13آذر1398،کد خبر:1327534،www.khabaronline.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین