شعار سال: گزارش زیر ، اشاره به مواردی از ترکیدگی و در رفتگی شلنگ بخاری در خودروهای جدید 206 و 207 دارد ، صدمات زیادی به رانندگان وارد شده و موقعیت های خطرسازی را سبب گردیده است. ایران خودرو نیز در این خصوص جوابیه ای منتشر کرده است.
جوابیه یا توجیه نامه ایران خودرو : تعمیرات خارج از شبکه ایرانخودرو علت احتمالی نقص بخاری
پایگاه اطلاعرسانی ایران خودرو در ارتباط با فیلم منتشر شده در شبکههای اجتماعی مبنی بر وجود نقص فنی در بخاری پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ که منجر به ترکیدگی لوله و سوختگی راننده و سرنشین شده، در اطلاعیهای اعلام کرد: از ابتدای تولید ۲۰۶ هیچ تغییری در ناحیه مربوط به لولههای بخاری و یا محافظ مجموعه بخاری و اتصالات انجام نشده و این خودرو مانند طرح پژویی و با پوشش محافظ در حال تولید است. جنس لولههای اتصال آب به رادیاتور بخاری از مواد مقاوم مقابل حرارت بوده و امکان خرابی یا شکستگی بدون عوامل بیرونی وجود ندارد. ضمن اینکه پوشش حفاظتی از جنس فوم نیز در محل تعبیه شده که حتی در صورت خرابی اورینگها از پاشش آب جلو گیری میکند.
این اطلاعیه تصریح کرده فیلم منتشر شده از شبکه خراسان مرتبط با سه دستگاه خودرو است که مشتری یان محترم، ترکیدگی لوله بخاری را اعلام کرده اند. این در صورتی است که طبق نتایج استعلام به عمل آمده از کل شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو تاکنون هیچ موردی با این موضوع گزارش نشده است. در این اطلاعیه تصریح شده، خودروهای اعلامی در این فیلم مربوط به تولیدات سالهای ۸۵، ۹۰ و ۹۳ است و مشتری احتمالا خارج از شبکه، اقدام به تعمیرات احتمالی کرده است؛ بنابراین برای ریشه یابی ایراد و تاثیر عوامل ثانویه مانند تصادفات احتمالی یا دستکاریهای غیر مجاز و خارج از نمایندگی لازم است، خودروها مورد بررسی قرار گیرند.
تاکید میشود براساس بررسیهای به عمل آمده، این اتفاق به هیچ وجه به عنوان یک اشکال ساختاری و شایع در تولید این خودروها نیست و ایرادی در این زمینه به نمایندگیهای خدمات پس از فروش ایران خودرو گزارش و یا مراجعه نشده است. شایان ذکر است که برخلاف آنچه سازندگان این گزارش سعی در القای آن دارند، خودروهای مذکور به هیچ وجه چنین اشکال فنیای را از منظر ساختاری ندارد و کنترل کیفیت این بخش از خودروها حاکی از سلامت و بدون اشکال بودن تولید محصولات در این بخش است و جای نگرانی ندارد.
مشتریان محترم درصورت مواجهه با مشکل ادعا شده میتوانند به نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو مراجعه کنند.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فضای مجازی
سلام
پیگیری کیفری این موضوع می تواند بسیار مفید باشد. حتما و با تعهد بالا اقدام به اینکار کنید. مافیای رذل و کثیف و بی همه چیز خودرو در ایران ، صنعت را به لجن کشیده اند. یک مشت آدم اراذل صفت که فقط قصد تامین جیفه کثیف دنیوی خودشان را دارند، باعث بدبختی مردم شده اند.
چنانچه امکان دارد ، ما را در جریان نتیجه شکایت قرار دهید تا اطلاع رسانی برای سایر هموطنان عزیزمان کنیم.
از داخل کاچوت زیر مخزن روغن ترمز دو تا لوله هست که برای ورود و خروج مایه خنک کننده وارد کابین خودرو میشه. این دو لوله را جدا کرده و توسط یک رابط به هم وصل کنید.
از خداوند قادرعاجزانه میخواهم وبه اسم جلاله (یامنتقم)قسمش میدهم تا پاسخ درخور این ظلمی که بمن و امثال من شده رابه کسانی که مسئول هستند بفوریت بدهد آمین یا رب العالمین
پیشنهاد میکنم بعد از این
اتفاق وحشتناک خیلی ماشین رو حرکت ندید چون آب رادیاتور تموم میشه
آمپر میکشه من با این شرایط ۲کیلومتر تا پارکینگ رفتم چون جمعه بود بسته بودن. ولی احتمال واشر سرسیلند و موتور سوزوندن زیاده ۳۰۰تومن بدید راحت بکسل کنن