پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۱۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
از شرکت اویک خبر می رسد مدیرعامل شرکت OEID در آستانه برکناری فوری قرار گرفته است. علت اصلی این برکناری تخلفات عمده ارزی صورت گرفته توسط این شرکت است.
شعارسال: از شرکت اویک خبر می رسد مدیرعامل شرکت OEID در آستانه برکناری فوری قرار گرفته است. علت اصلی این برکناری تخلفات عمده ارزی صورت گرفته توسط این شرکت است.
 
از شرکت اویک خبر می رسد مدیرعامل شرکت OEID در آستانه برکناری فوری قرار گرفته است. علت اصلی این برکناری تخلفات عمده ارزی صورت گرفته توسط این شرکت است. آقای «ص» مدیرعامل این شرکت از دوستان صمیمی و قدیمی دکتر منوچهری محسوب می شد و آمدن منوچهری به اویک بهترین اتفاقی بود که می‌شد برای وی رخ دهد. اما ورود سازمان های بازرسی به پرونده تخلفات صورت گرفته این شرکت در ماه های اخیر  مشکلی بود که در نهایت مدیرعامل شرکت اویک را در مقابل یک الزام برای برکناری مدیرعامل این شرکت قرار داده است. اقدامی که ظاهرا طی کمتر از ۲۴ ساعت آینده ممکن است اتفاق بیافتد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازسایت خبری  نفتی ها     ،تاریخ انتشار:  24  آذر 1398،کدخبر:   27305،www.naftiha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
‎چه راحت با ابروی مردم بازی میکنن
‎یک مشت سواستفاده گر وابسته به حکومت و استخدام شده سفارشی از نهاد های نظامی گند میزنن اخر سر هم باید بیفته گردن مدیر عامل!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
چه عجب كه تونستن اين آدم فاسد رو گير بندازن
چه بلاهايي كه به سر كارمندهاي قديم اين شركت اورد،چه تهمت هايي بهشون زد تا اخراجشون كنه
خدا ازش نگذره
بايد اعدامش كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
اين آدم اقامت كاناداش حاضره
امروز فرداست كه بزنه به چاك
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین