پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۲۵۰۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
«هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی» از امروز ۲۶ آذر به مدت ۴ روز کار خود را آغاز می‌کند. بن کارت‌های دانشجویان در این نمایشگاه ۱۰۰ هزار تومانی است که ۸۰ هزار تومان آن را باید دانشجو بدهد!
شعار سال: «هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی» از امروز ۲۶ آذر به مدت ۴ روز کار خود را آغاز می‌کند. بن کارت‌های دانشجویان در این نمایشگاه ۱۰۰ هزار تومانی است که ۸۰ هزار تومان آن را باید دانشجو بدهد!
 
«هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی» از امروز ۲۶ آذر به مدت ۴ روز کار خود را آغاز می‌کند.

سیدعباس حسینی نیک، مدیرمسئول انجمن ناشران دانشگاهی با اعلام اینکه این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور ۱۰۰ ناشر دانشگاهی کار خود را آغاز می‌کند، اظهار داشت: سالن ۲۵ این نمایشگاه که شامل ۵ سالن می‌شود، محل برگزاری نمایشگاه هفتم است.

وی ابراز داشت: در این نمایشگاه ۶۰ تا ۷۰ هزار عنوان کتاب دانشگاهی عرضه می‌شوند. البته دانشجویان با در دست داشتن کارت ملی و دانشجویی می‌توانند یارانه دریافت کنند. سهم تخصیص یارانه دانشجویی در این نمایشگاه ۲۰ به ۸۰ است. در واقع دانشجو ۸۰ هزار تومان سهم خود را پرداخت می‌کند و ۲۰ هزار تومان هم سهم یارانه است. در مجموع یک دانشجو ۱۰۰ هزار تومان بن کارت دریافت خواهد کرد.

حسینی‌نیک تصریح کرد: یارانه در این نمایشگاه به دو بخش متعلق است: اول وزارت ارشاد که در این بخش موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی به همراه بانک شهر حدود ۱۰۰ میلیون تومان تخصیص داده و بخش دوم یارانه وزارت علوم است که آن‌ها نیز ۱۵۰ میلیون تومان اختصاص داده‌اند. البته قرار بود سهم وزارت علوم ۲۵۰ میلیون تومان باشد، اما به دلیل اقدام دیرهنگام نتوانستیم از آن بهره‌مند شویم.

این ناشر اضافه کرد: این یارانه فقط به اساتید و دانشجویان اختصاص دارد و سهم اساتید هم بن‌کارت‌های ۱۵۰ هزار تومانی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کارت‌ها در محل نمایشگاه عرضه می‌شود و پیش‌تر ثبت‌نامی انجام نشده است، گفت: به این دلیل که تعداد کارت‌های یارانه‌ای زیاد نبود. از این رو لازم ندیدیم ثبت‌نام اینترنتی انجام شودو از سویی این کارت‌ها تنها در کارتخوان‌های نمایشگاه دارای اعتبار است.

مدیر انتشارات مجد عنوان کرد: یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان کتاب در این نمایشگاه با این یارانه به فروش می‌رسد و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود، برگزاری همایش آینده نگری نشر دانشگاهی در سالن مروارید واقع در طبقه فوقانی سالن خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه‌ها در روز پنجشنبه ۲۸ آذر از ساعت ۱۳ تا ۱۷ از دیگر برنامه‌های جانبی است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26 آذر 1398، کدخبر: 13980925000744 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
با این قیمت کاغذ باید انتشار کتاب ها الکترونیک اولویت باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پرطرفدارترین