پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
عضو تیم‌ملی کشتی آلیش بانوان گفت: ماموریت ما هم دفاع از عنوان دومی ادوار گذشته است و برای تحقق این هدف همه تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.

شعارسال: زهرا یزدانی، عضو تیم‌ملی کشتی آلیش بانوان، درباره حضور در رقابت‌های آزاد جهان اظهار کرد: مسابقات از 29 آذر تا 2 دی‌ماه به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد. تا به امروز هم دو تا اردو برگزار کردیم و تقریبا از آمادگی روحی و جسمانی خوبی برخوردار هستیم. در مجموع تیم جوانی داریم و همه با انگیزه برای حضور پررنگ مانند سابق تلاش می‌کنیم.

او درباره احتمال کنسل شدن اعزام به مسابقات نیز گفت: هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد چون پیش از این هم چندبار اعزام تیم کنسل شده ولی ما به تمرینات‌مان ادامه می‌دهیم تا ببینم در نهایت چه می‌شود.

دارنده مدال طلای مسابقات داخل سالن  آسیا در مورد شرایط فنی مسابقات توضیح داد: ما یک سال در هیچ رقابتی حضور نداشتیم و حتی بازی لیگ را هم برگزار نکردیم بنابراین شناخت خیلی زیادی از تیم‌ها نداریم فقط می‌دانم که 32 کشور اعلام آمادگی کردند. ماموریت ما هم دفاع از عنوان دومی ادوار گذشته است و برای تحقق این هدف همه تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.

یزدانی در پایان در خصوص تعطیلی لیگ کشتی بانوان و لزوم حضور مربی خارجی اظهار کرد: به هر حال وقتی در یک سازمانی تغییراتی صورت می‌گیرد کمی زمان می‌برد که همه چیز به روال سابق خود برگردد و این اتفاق هم در کشتی رخ داد ولی الان کم‌کم به روال قبلی نزدیک شدیم و فعلا هم اولویت تیم‌ملی است و سپس برگزاری لیگ، اما در مورد حضور مربی خارجی باید بگویم که در بخش کلاسیک چون رشته نوپایی است یک زمانی نیاز داشتیم و استفاده هم کردیم ولی در بخش آلیش ما بیش از 10 سال فعالیت داریم و مربیان ما هم توانایی خوبی دارند بنابراین نیازی به مربی خارجی نداریم.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 29آذر1398 ، کدخبر: 937969: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
با این وضعیت ویزا و دلار کنسل شدن اردوهای ورزشی دور از دهن نیست اول هم که از بانوان شروع میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین