پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۹۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس مطالباتی دارد که اگر در موعد مقرر پرداخت نشود احتمال فسخ قرارداد او با سرخ‌پوشان وجود دارد.
شعارسال: باشگاه پرسپولیس خطری را در مقابل می‌بیند که در ۱۶ روز گذشته باشگاه استقلال درگیر آن شده است. گابریل کالدرون خواهان پرداخت مطالبات معوقه‌اش است و به مدیران پرسپولیس تا ۵ دی ۹۸ فرصت داده تا مطالبات وی را پرداخت کنند در غیر این صورت قراردادش را یک‌طرفه فسخ می‌کند.

روز گذشته محمدحسن انصاری‌فرد با کالدرون و دو دستیار خارجی‌اش جلسه داشت و به آن‌ها اطمینان داد که مطالبات معوقه‌شان پرداخت می‌شود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سرمربی تیم فوتبالش قول گرفت تا اردوی قطر در تعطیلات زمستانی نیم‌فصل برگزار شود و به نظر می‌رسد مشکلی وجود ندارد، اما سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در چند مصاحبه‌ای که داشته اعلام کرده اگر مطالبات وی پرداخت نشود از پرسپولیس جدا می‌شود و دیگر حرفی نزده که احتمال ماندن او را روی نیمکت سرخ‌پوشان تأیید کند.

کالدرون برخلاف استراماچونی به پرسپولیس هشدار‌های لازم را داده است و مدیران باشگاه تلاش می‌کنند تا مطالبات او را آماده کنند، اما بعید به نظر می‌رسد تا رسیدن موعد مهلتی که سرمربی آرژانتینی به سرخ‌پوشان داده، مطالبات او پرداخت شود. صحبت‌هایی که کالدرون انجام داده، بی‌شباهت به تهدید‌های استراماچونی نیست و اگر به‌اندازه سرمربی استقلال او در فکر جدایی از پرسپولیس نباشد احتمال جدایی‌اش از این تیم پس از تاریخ مقرر کم نیست.

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای واریز مطالبات مربیان خارجی با دردسر مواجه هستند و تلاش مدیران هم به نتیجه مشخصی نمی‌رسد. این موضوع توقع سرمربیان خارجی این دو تیم را بالا می‌برد و ادامه همکاری با آن‌ها را سخت و دشوار می‌کند. در زمان مذاکره باید شرایط پرداخت به این مربیان شفاف توضیح داده شود تا از رخ دادن اتفاقات تلخ جلوگیری شود. استقلال صدرنشین بود که استراماچونی به بهانه مطالبات معوقه‌اش از ایران رفت و باوجود دریافت این مطالبات، حاضر به بازگشت به ایران نیست، چون تکلیف حق‌وحقوق او در ادامه همکاری با آبی‌پوشان مشخص نیست. این موضوع قابلیت آن را دارد که در آینده برای کالدرون تکرار شود و مدیران پرسپولیس باید چاره‌ای برای این مشکل پیدا کنند.

قرارداد گابریل کالدرون و دستیارانش ۸۵۰ هزار دلار است که باشگاه پرسپولیس از قسط اول قرارداد ۱۲۰ هزار دلار بدهکار است و ۳۰۰ هزار دلار هم باید برای قسط دوم پرداخت شود. میزان بدهی پرسپولیس به این مربی ۴۲۰ هزار دلار است و بدون تردید پرداخت چنین مبلغی برای سرخ‌پوشان آسان نیست. تنها راه باشگاه پرسپولیس پرداخت ۱۲۰ هزار دلار تا پایان هفته و دادن وعده پرداخت ۳۰۰ هزار دلاری در زمان بازگشت کالدرون و دستیارانش است. برای همین هم بلیت‌های رفت آماده شده و بلیت‌های برگشت هم پیش از خروج سرمربی آرژانتینی و دستیارانش به آن‌ها داده می‌شود.

شرایط مالی باشگاه پرسپولیس اصلاً خوب نیست و این باشگاه پول‌هایی از اسپانسر گرفته که جلوتر از موعدش بوده است. در واقع سرخ‌پوشان پول آینده را پیش‌خور کرده‌اند و برای همین محمدحسن انصاری‌فرد از هواداران طلب یاری مالی کرده است. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به خاطر بدهی‌های گذشته تعلیق شده و تا زمانی که با شاکیان تسویه‌حساب نکند، نمی‌تواند بازیکن جدیدی جذب کند. در چنین شرایطی کالدرون اگر برگردد و باشگاه نتواند مطالبات او را بپردازد و بازیکن هم جذب نکند، بدون تردید نباید انتظار داشت سرمربی آرژانتینی که تیمش در کورس قهرمانی است، در پرسپولیس بماند.

وضعیت پرسپولیس خوب نیست و مدیران باشگاه با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند تا بتوانند تیمشان را سرپا نگه دارند. اگر کالدرون از پرسپولیس برود این تیم وارد بحران و چالشی می‌شود که احتمال دارد آن‌ها را همانند استقلال از کورس قهرمانی خارج کند. هواداران پرسپولیس دوست ندارند تا به آن‌ها شوک داده شود، اما شرایط نامساعد مالی گویای اتفاقات دیگری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 4 دی 1398 ، کدخبر:  452474 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
فقط کالدرون نیست یه عالمه بدهی دیگه اونم از خارجی ها هست که باید پرداخت بشه اینجوری نمیشه تیم داری کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین