پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۳۳۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
در جریان برگزاری بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار در محل نمایشگاه¬‌های بین¬‌المللی تهران که با حضور41 دانشگاه، 24 پژوهشکده، 34 پارک علم و فناوری و 25 مرکز رشد و موسسه خصوصی برگزار گردید؛قرارداد همکاری شرکت های تولید قطعات خودرو و نیروگاهی با پژوهشگران فنی و حرفه‌ای منعقد شد.

شعار سال: در جریان برگزاری این نمایشگاه، " مهندس محمدرضا صفری" از مرکز رشد دانشکده شهید منتظری مشهد موفق به عقد قرارداد با دو شرکت در زمینه تولید قطعات خودرو و نیروگاهی شد.

بنابراین گزارش، دستگاه این پژوهشگر با عنوان “Green Energy” (سیستم تولید سوخت پاک) با بهره­گیری از دانش فنی روز دنیا برای اولین بار در ایران و جهان  تولید و ساخته شده است.

این دستگاه با به کارگیری انرژی آب و انرژی­های تلفاتی خودرو به سوختی دست یافته که از نظر ارزشی، قدرتی معادل 3 برابر بنزین دارد و هم­اکنون مورد تأیید سازمان­های مربوطه و بسیار دوستدار محیط زیست است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای،از مزایای این دستگاه می توان به کاهش چشمگیر مصرف سوخت در خودروها و بویلرهای صنعتی، کاهش چشمگیر آلایندگی، قابلیت نصب بر روی تمامی سیستم های درون سوز نظیر موتورها،مشعل ها، صنایع دریایی نظیر کشتی ها و..، دوستدار محیط زیست و جایگزین مناسب برای سوخت های فسیلی اشاره کرد.     

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 5 دی 98، کد مطلب: 98100503904: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین